راهنمای خرید دوربین های چاپ سریع Fuji Instax

آیا قصد دارید دوربین چاپ سریع فوجی اینستکس (Fuji Instax) بخرید؟ این راهنمای بررسی و قیمت به شما در انتخاب دوربین چاپ سریعتان کمک خواهد کرد. این دوربین های فوری می توانند برای عکاسان حرفه ای نیز جذاب باشند و برای اوقات فراغت و سرگرمی و بازیابی خلاقیت مورد استفاده قرار گیرند از این رو این مطلب لنزک را به آن ها اختصاص می دهیم.

خرید انواع دوربین چاپ سریع – مشاوره خرید رایگان – مورد تایید لنزک

دوربین های Instax Mini

دوربین Instax Mini 8

قیمت: حدود ۶۰ دلار آمریکا

این یک دوربین سطح مبتدی برای رده Instax است. ۷ رنگ مختلف دارد، بنابراین بسیار چشمگیر است! این دوربین بسیار ساده و پایه است. یک فلاش خودکار دارد که همیشه زده می شود، بر روی ۱/۶۰ ثانیه باقی می ماند، و شما می توانید با تنظیم یک دکمه گردان در جلو، نوردهی را برای سناریوهای نورپردازی مختلف جبران کنید. همچنین به دو باتری AA نیاز دارد.

یک نکته در مورد این دوربین این است که استفاده از آن فوق العاده آسان است. ما آن را به دست پسر ۳ ساله مان دادیم، و او کاملا از آن سر درآورد، از جمله این که خودش آن را روشن و خاموش کرد. او می تواند عکس را با منظره یاب به آسانی کادربندی کند، و دکمه شاتر در جلوی دوربین برای دست های کوچک او خوب عمل می کند.

بهترین گزینه برای:

– امتحان کردن رده Instax

– بچه ها

خرید محصول

دوربین Instax Mini 70

قیمت: حدود ۱۱۵ دلار آمریکا

این دوربین تازه وارد جدید در رده Instax است، و ویژگی های اضافی زیادی نسبت به Mini 8 دارد. نکته جانبی: این دوربین یک طراحی براق جدید و رنگ های مختلف دارد.

اول از همه، این دوربین برای سلفی ساخته شده است. و یک مُد سلفی برای اطمینان از این که چهره زیبای شما در فوکوس باشد، به علاوه یک دکمه جلو برای آسان کردن عکاسی، و یک آینه سلفی جلو برای کادربندی درست دارد. همه چیز بسیار ساده و دم دست است!

ویژگی های دیگر آن شامل مُدهای ماکرو و منظره توکار، کنترل روشنایی، فلاش پُرکننده، محل نصب سه پایه، مُد High Key (نور زیاد)، و کنترل نوردهی خودکار می باشند. مورد آخر به نورپردازی در صحنه نگاه می کند، و نوردهی و فلاش را با هم متعادل می کند تا یک پس زمینه روشن تر به شما بدهد. Mini 8 می تواند در فضاهای داخلی پس زمینه های سیاه به شما بدهد، و این تنظیمات سعی می کند این مشکل را حل کند! این گزینه می تواند سرعت شاتر را کمی آهسته کند، بنابراین دستان خود را محکم نگه دارید!

بهترین گزینه برای:

سلفی

خرید محصول

دوربین Instax Mini 90 Neo Classic

قیمت: حدود ۱۴۰ دلار آمریکا (در حال حاضر به نظر می رسد که حدود ۱۱۰ دلار آمریکا به فروش می رسد!)

اکنون به بالای رده Instax Mini می رسیم – ۹۰ Neo Classic. این دوربین یک ظاهر صاف و جذاب دارد، و در رنگ های قهوه ای و سیاه عرضه می شود. و دارای انواع ویژگی های جذاب است.

مانند Mini 70، مُدهای ماکرو و منظره توکار، کنترل روشنایی، و محل نصب سه پایه دارد. و دارای ویژگی های اضافی واقعا فوق العاده ای می باشد.

از جمله مُد نوردهی دوگانه، که گزینه مورد علاقه من است. این ویژگی دو تصویر را بر روی یک قطعه فیلم نوردهی کرده، و نتایج بسیار خلاقانه و غیر منتظره ای ارائه می دهد! پر از سرگرمی است.

همچنین مُد bulb، تا ۱۰ ثانیه، مُد کودکان (برای اطمینان از این که عکس های شما تار نمی شوند)، مُد مهمانی (برای نور کم)، یک تایمر خودکار، دو کنترل شاتر برای آسان تر کردن عکاسی افقی و عمودی، یک باتری قابل شارژ و شارژر دارد.

و یک فلاش با عملکرد بالا که می توانید آن را خاموش کنید! بله، این تنها Instax است که در آن می توانید فلاش را خاموش کنید، و من عاشق آن هستم! من زیاد طرفدار فلاش نیستم، بنابراین داشتن کنترل بر روی آن عالی است.

اکنون برای تغییر مُدهای روی این دوربین، شما باید یک دکمه را فشار دهید، و سپس دکمه گردان جلویی را بچرخانید تا در میان مُدها جابجا شوید. به نظر من این کمی غیر ضروری، و مایه زحمت است. من تنها فشار دادن یک دکمه را ترجیح می دهم. البته چیز چندان مهمی نیست، اما قطعا ایده آل نیست.

لنزک: مُد عکاسی bulb چیست؟ این مُد عکاسی به شما امکان باز نگه داشتن شاتر تا زمان مورد نظرتان را می دهد. به کمک آن می توانید عکاسی خلاقانه با نوردهی طولانی انجام دهید.

بهترین گزینه برای:

عکاسی فوری خلاقانه

علاقه مندان جدی به Instax

خرید محصول

چاپگر Instax Share Smartphone

قیمت: حدود ۱۰۵ دلار آمریکا

عاشق ظاهر و جذابیت فیلم فوری هستید، اما نمی خواهید از یک دوربین Instax استفاده کنید؟ اینجاست که چاپگر گوشی هوشمند SHARE وارد صحنه می شود! شما می توانید هر عکسی که بر روی گوشی هوشمندتان است (از جمله عکس هایی که از هر دوربین دیگری به آنجا منتقل کرده اید) را بر روی فیلم مینی Instax چاپ کنید. حتی می توانید چند گوشی را به یک چاپگر متصل کنید، و همه در یک مهمانی می توانند عکس های خود را چاپ کنند. واقعا جذاب است!

بهترین گزینه برای:

عکس های فوری بدون دوربین فوری

خرید محصول

دوربین های عریض اینستکس یا Instax Wide

دوربین Instax 210

قیمت: حدود ۷۰ دلار آمریکا

این یک دوربین Instax Wide سطح مبتدی است، و دوربینی که ما را به رده Instax رساند. ما این دوربین را به سفر بردیم، و عکس هایمان را با افرادی که ملاقات کردیم و از آنها عکس گرفتیم، به اشتراک گذاشتیم. که برخی از بهترین خاطرات عکاسیمان تا کنون بودند!

این دوربین بسیار ساده است. مُدهای روشن و تاریک کننده، دو گزینه فاصله فوکوس (پرتره و منظره) و یک اتصال کلوزآپ با یک آینه سلف پرتره دارد، و به شما اجازه می دهد عکس های ماکرو بگیرید.

این دوربین بزرگ و سنگین است. فیلم Instax Wide قابل توجه، و برای به اشتراک گذاری با دیگران عالی است.

بهترین گزینه برای:

وارد شدن به رده Instax Wide

عکاسی در سفر (اگر اندازه بزرگ آن برایتان مهم نیست!)

خرید محصول

دوربین Instax Wid 300

قیمت: حدود ۱۰۰ دلار آمریکا

این نسخه جدیدتر دوربین Instax Wide است. این دوربین یک طراحی شیک تر، دکمه پاور بر روی جای انگشت، یک منظره یاب نوری پیشرفته، یک محل نصب سه پایه و یک دکمه گردان حلقه لنز برای تغییر مُد فوکوس دارد. همچنین یک مُد فلاش پر کننده نیز دارد.

مانند ۲۱۰، این دوربین نیز یک لنز کلوزآپ برای عکس های ماکرو، و جبران نوردهی برای روشن و تاریک کردن عکس دارد.

من فکر می کنم این دوربین ظاهر بهتری نسبت به ۲۱۰ دارد، و کمی باریک تر است، اما غیر از این تغییر چندان دیگری در به روزرسانی آن نسبت به ۲۱۰ نمی بینم. من عینک می زنم، و متوجه شده ام که نگاه کردن از میان منظره یاب جدید سخت تر است. دکمه پاور نیز به راحتی راه اندازی می شود، و خوانده ام که بعضی از افراد دوربین را در کیفش روشن کرده اند و حتی در اثر این کار آن را شکسته اند. بنابراین مراقب باشید، ممکن است وقتی که دوربین در یک کیف قرار دارد، بخواهید باتری ها را درآورید!

بهترین گزینه برای:

Instax Wide با چند ویژگی بیشتر

خرید محصول


خرید انواع دوربین چاپ سریع – مشاوره خرید رایگان – مورد تایید لنزک

نتیجه گیری

امیدوارم با این مطلب کمی با ویژگی های دوربین های چاپ سریع Fuji Instax آشنا شده باشید! اگر می خواهید وارد عکاسی فوری شوید، در اینجا یک انتخاب برای همه وجود دارد. Mini یا Wide، ساده یا دارای قابلیت های زیاد، حرف آخر این است که عکاسی فوری سرگرم کننده و لذت بخش است. آن را امتحان کنید!

نویسنده: لاورن لیم (LAUREN LIM)


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *