عکاسی از حیوانات وحشی – پرتره های کلوزآپ از حیوانات در باغ وحش

Joshua Arlington عکاسی است که به عنوان یک شخص عادی به باغ وحش نزدیک به محل زندگیش می رود، او در عکاسی پرتره کلوزآپ از حیوانات بسیار ماهر است. Arlington با استفاده از چشم های تیزبینش و تواناییش در ثبت لحظه هایی از احساسات حیوانات توانسته در حالت های گوناگون پرتره های مهیجی از آن ها بگیرد.

او تعداد زیادی از این پرتره ها را جمع آوری کرده است، به اندازه ای که می تواند باغ وحشی از عکسها را به نمایش بگذارد. او در عکسها خاصیت و قابلیت های هر موجودی را نشان داده است. با استفاده از این عکسها، انسان می تواند حیوانات را از فاصله ای نزدیکتر و با پرسپکتیو بالاتر دیده و آنها را از فاصله بسیار نزدیکتر تجربه کند.

Arlington در ارتباط با وابستگیش به حیوانات داخل قفس اینطور می گوید:

«همیشه با جان و دل برای چیزهایی که علاقه زیادی بهشون داشتم تلاش می کردم. عکاسی و حیوانات دو تا از بزرگترین علایق من هستند، و من نمی توانم توصیف کنم چقدر خوشحالم از اینکه با چیزهایی که علاقه بسیاری بهشون دارم کار می کنم. از ابراز علاقه شما و حمایتتون تشکر می کنم، در غم و در خوشی، در از دست دادن و رسیدن به هدفم. از تک تک شما قدردانی می کنم. ممنونم که به من کمک کردید زندگیم را با ارزش و هدفمند بسازم.»

قدردانی Arlington علاوه بر عکاسی برای چیز دیگری هم بوده، او قادر است تا علایقش را در بیشتر از یک زمینه قسمت کند. در کنار ارائه عکسهایش از حیوانات مختلف، او در کنار هر عکس توضیحاتی در مورد نکات خاص این حیوانات و وضعیت فعلی آنها در حیات وحش ارائه می کند.

او اطلاعات قابل توجه ای درباره آنها ارائه می دهد، به عنوان مثال برای نوعی پلنگ وحشی (Amur leopard) اطلاعات قابل ملاحظه ای را بیان می کند. Arlington می گوید: «این گونه از جانوران در خطر انقراض اند، تعداد این حیوانات در محیط های حفاظت شده بیشتر از حیات وحش است. گفته می شود چیزی بین ۱۹ تا ۲۶ عدد از این حیوان باقی مانده است.»

Arlington به صورت مکرر در صفحه فیسبوک خود عکسهای جدیدی میگذارد. او همچنین کتابی به چاپ رسانده که مجموعه ای از پرتره هایش از حیوانات است به اسم «ANTHRO» که می توانید از Blurb این کتاب را خریداری کنید.

Arlington اهل Erie در ایالت Pennsylvania است، و به گفته خود او شغلش عکاسی پرتره از حیوانات است.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *