نگاه عکاس #۲: عکس های منظره مارپیچ سورئال از نیت هیل

نیت هیل (Nate Hill) یک عکاس با استعداد مقیم ملبورن استرالیا است. او با تکنیک های دستکاری عکس (photo manipulation) عکس های منظره شگفت انگیزی خلق می کند. او عکس های منظره خیره کننده ای می گیرد و سپس توسط اپلیکیشن های موبایل، آن ها را به چرخش هایی سورئال تبدیل می کند که گویی از جهانی دیگر می آیند. وقتی بیننده از درون این تونل عبور می کند، یک عنصر انسانی تنها می بیند که به صورت سیلوئت یا ضد نور به تصویر کشیده شده است. در این مطلب لنزک برای سفر و ماجراجویی در دنیای عکس های شگفت انگیز نیت هیل با ما همراه شوید و ببینید این هنرمند چگونه این عکس ها را خلق می کند.

در سری مطالب جدید لنزک با عنوان «نگاه عکاس» قصد داریم نگاه هنرمندانه، خلاقانه و متفاوت عکاسان در ژانر های مختلف عکاسی را به شما عزیزان معرفی کنیم. به مطلب شماره ۲ از سری «نگاه عکاس» لنزک خوش آمدید.

برای خلق این افکت مارپیچ، نیت به ما توضیح داد که از اپلیکیشن های آیفون مثل RollWorld استفاده می کند. این اپلیکیشن ها عکاس را قادر می سازند پس زمینه عکس هایش را به چرخش های مختلف تبدیل کرده و ببیند کدام یک بهتر برای منظره او جواب می دهند.

نیت سپس برای اضافه کردن آدم به کادر عکس هایش از یک اپلیکیشن آیفون دیگر به نام Matter استفاده می کند. در ادامه این مطلب لنزک از شما عزیزان برای تماشای عکس های منظره دیدنی نیت هیل دعوت می کنیم:

صفحه اینستاگرام نیت هیل (nate hill)

instagram.com/natehill

نظرات شما

  1. آیدا

    ۴ فروردین ۱۳۹۶

    سلام برای سیستم اندروید چنین برنامه ای نیست؟

  2. ebrahim_mim

    ۴ شهریور ۱۳۹۵

    همون اول با دیدن عکس ها سریع فهمیدن با نرم افزار رول ورد اینکارو کرده
    احتمالا هم دوربین ۳۶۰ درجه تتا داره


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *