موفقیت در عکاسی از مراسم عروسی: جانی گارسیا

جانی گارسیا، یک عکاس مراسم عروسی مقیم اسپانیا است. در این مطلب لنزک با ما همراه شوید تا یک نگاه اجمالی به روند خلاقانه کار او بیاندازیم و یاد بگیریم که چه ابزارها و ایده هایی در مسیر بردن جوایز اخیرش در سایت SLR Lounge الهام بخش او بوده اند. توصیه این هنرمند به عکاسان تازه کار عکاسی از مراسم عروسی: « توصیه ای که من می توانم بکنم این است که آنها باید خودشان باشند، از کاری که انجام می دهند لذت ببرند، و به یادگیری ادامه دهند – آموزش بسیار مهم است.»

فکر می کنید بزرگترین تفاوت بین شما و عکاسان/ استودیوهای دیگر چیست؟

خب، من حدس می زنم که ما باید این سوال را از مشتریانی که ما را به جای همکاران عکاسمان انتخاب می کنند بپرسیم، اما می توانم به شما بگویم که ما اشتیاق و علاقه زیادی نسبت به هر پروژه نشان می دهیم، و سخت تلاش می کنیم تا هر روز بهتر از قبل شویم. ما به زوج هایمان توجه خاص نشان داده و با آنها همدلی می کنیم. درصد بالایی از مشتریان جدید ما به توصیه زوج هایی که قبلا با ما کار کرده اند، پیش ما می آیند.

شما از چه ابزاری استفاده می کنید (نرم افزار، اپلیکیشن، و غیره) که به طور روزانه در مدیریت کسب و کارتان به شما کمک می کند؟

ابزارهایی که ما به صورت روزانه استفاده می کنیم – و زندگی ما را بسیار آسان تر می کنند – فوتو مکانیک (Photo Mechanic) و لایت روم (Lightroom) هستند.

چه توصیه های بازاریابی برای کسانی که تازه کار عکاسی از مراسم عروسی را شروع کرده اند، دارید؟

توصیه ای که من می توانم بکنم این است که آنها باید خودشان باشند، از کاری که انجام می دهند لذت ببرند، و به یادگیری ادامه دهند – آموزش بسیار مهم است. همچنین، چیزهای جدید را امتحان کنند، ریسک کنند، و هیچ وقت تسلیم نشوند. عکاسی مراسم عروسی یکی از سخت ترین سبک های عکاسی است. و آنها باید به عنوان یک استاندارد، تواضع و یکپارچگی داشته باشند.

اگر مجبور بودید تنها یک لنز را برای عکاسی انتخاب کنید، چه لنزی را انتخاب می کردید و چرا؟

من لنز ۳۵mm ام را ترجیح می دهم؛ این لنزی است که من اغلب اوقات از آن استفاده می کنم. این لنز مرا به جنبش وامی دارد و باعث می شود دائما به دنبال یک داستان باشم. همچنین به من اجازه می دهد نزدیک تر بشوم و آن لحظه را با اشتیاق بیشتری زندگی کنم.

روند ویرایش خود را توضیح دهید

خب، من کاملا در این کار ابتدایی عمل می کنم. برای من، هر زوج و هر تصویر با دیگری متفاوت است، بنابراین هیچ وقت از پیش تنظیمات یا پلاگین ها استفاده نمی کنم. من انتخاب ها را با Photo Mechanic انجام می دهم، و از ابتدا تا انتها با لایت روم ویرایش می کنم. من تصاویر «قوی» و پر از کنتراست را دوست دارم. من به ندرت فتوشاپ را برای اتمام کار ویرایش عکس باز می کنم.

در حال حاضر چه می خوانید (مرتبط یا غیر مرتبط با عکاسی)؟

در حال حاضر من در حال مطالعه کتاب سرقت مانند یک هنرمند (Steal Like an Artist) اثر آستین کلئون (Austin Kleon) هستم.

می توانید کارهای بیشتری از جانی را در وب سایت و اینستاگرام او مشاهده کنید.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *