بهترین دوربین DSLR سایز کوچک

آیا نمی دانید چه نوع دوربین DSLR را برای خرید انتخاب کنید؟ پس در این مطلب لنزک با ما باشید تا بهترین مدل های ۲۰۱۴ را در اینجا معرفی کرده و شما را در انتخاب بهترین مدل ها راهنمایی کنیم. برای اینکه وقت شما تلف نشود فقط مدل هایی را که نمونه ای از بهترین انتخاب ها هستند را به طور کامل معرفی می کنیم.

Canon EOS 100D – Canon EOS SL1

دوربین Canon مدل EOS 100D در دنیای دوربین ها جایگاه مخصوص به خود را دارد. این دوربین یک DSLR خیلی کوچک است (نسبت به dslr های دیگر) و کوچکی آن بزرگ ترین و مهم ترین دلیل انتخاب آن بوده و یک معجزه کوچک در دنیای تکنولوژی به شمار می رود، بعلاوه با یک برچسب قیمت مقرون به صرفه همراه است.

این دوربین فضای کمتری را اشغال می کند در حالی که کیفیتی مشابه به مدل های EOS 650D و EOS 700D ارائه می دهد و به همین دلیل در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

قیمت: £۳۹۹ فقط برای بدنه

کلیه قیمت های ذکر شده در این مطلب لنزک از سایت Pocket Lint و در تاریخ (۲۵th June 2014) گرفته شده اند و صرفا جهت نشان دادن محدوده قیمت به شما عزیزان می باشند. حتما برای مشاهده قیمت های اصلی از فروشگاه های اینترنتی معتبر یا نمایندگی های مجاز شهر خود بهره گرفته و به این مبالغ اکتفا نکنید.

مقرون به صرفه ترین دوربین DSLR

Pentax K-30

دوربین Pentax با وجود پشتوانه قدرتمند ژاپنی آن اغلب برای برخی یک نام تجاری گمنام است. ولی چنین نظری در مورد این شرکت که دوربین های فوق العاده DSLR را تولید می کند درست نیست. دوربین Pentax K-30 توانسته این برند ژاپنی را به اوج خود باز گرداند.

کیفیت عکس در دوربین های Pentax در مقایسه با رقبای نزدیک خود بهتر بوده (البته این مدل دارای قیمت مناسب تر از رقیبان خود بوده و ویژگی های بهتری نسبت به یک دوربین آماتوری دارد) و در این بین مدل K-30 نیز از این امر مستثنی نیست.

اگر در حال حاضر به انتخاب برند های خاص با دهانه لنز مخصوص محدود نیستید، K-30 یک گزینه پیشنهادی بسیار مناسب است: دارای جنس مقاوم با خاصیت حفاظت در برابر آب و هوا، بدنه محکم و دارای چشمی (ویزور) با پوشش صد در صدی تصویر. جالب اینجاست که این ویژگی ها با این کیفیت در همه مدل ها وجود نداشته و این مدل یک نوع برجسته است.

قیمت: حدود £۴۰۹ فقط برای بدنه

شما چه دوربینی را به دوستان خود توصیه می کنید؟ در پایین همین صفحه و در بخش نظرات با ما و دوستان لنزکی خود مطرح نمایید.

م

منبع

برگرفته از : Pocket Lint

نظرات شما

  1. سارا حیدری

    ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    سلام مثل همیشه عالی دوست عزیزم بهترین استاد من هستید .

  2. احسان

    ۸ تیر ۱۳۹۳

    سلام شما که میخواستید درباره ی DSLR های کوچک بنویسید خوب بود که Canon EOS M رو هم میگذاشتید. چون واقعا سبک این دوربین منحصر به فرده و با قیمت خوبی که داره میشه روش حساب کرد

  3. Areza

    ۸ تیر ۱۳۹۳

    Salam man ye dorbine herfey full option mikham che dorbini tose mikonin baraye akasye herfei ba fokose bala resoletion bala
    Mamnon misham age akse dorbin va moshakhasate hamchin dorbino vasam mail konin

  4. ابی

    ۷ تیر ۱۳۹۳

    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    چرا در مورد دوربینهای سونی کم مینویسید؟
    لطفا یه نقد یا بررسی در مورد سری nex3 و nex5 سونی و کلا تفاوت کیفیتی دوربین های بدون آینه با معمولی رو بنویسید

  5. hami

    ۷ تیر ۱۳۹۳

    Nikon D3100 به نسبت قیمتش عالیه

  6. Majid S

    ۷ تیر ۱۳۹۳

    من خودم Canon EOS 600D دارم خیلی راضیم ازش
    به نسبته قیمتش دوربینه معرکه ای هست


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *