حقه های عکاسی و عکس هایی با سبک نگارش خیالی

Oleksandr Hnatenko با مجموعه عکس صحنه های خیالی، سبک فراواقع‌گرایی یا سوررئالیسم (Surrealism) به ایده های خلاقانه خود جان می بخشد. مجموعه ای که S. Real نام دارد شامل عکس های سیاه و سفید است که کنتراست زیاد و پس زمینه های عجیب و غریب دارند. این عکاس مقیم اتریش در هر عکس خود، دنیای خیالیش را با بیننده به اشتراک می گذارد.

وقتی در جستجوی واقعیت هستید، با خیلی چیز ها مواجه می شوید، بعضی از آن ها ساده اند، برخی قدیمی، برخی جدید، بعضی جذاب هستند، رنگی یا سیاه و سفیدند، برخی از چشم پنهان هستند و تعدادی قابل مشاهده، بعضی ها حس دارند و بعضی خیر…لحظه های خیالی اینگونه متولد می شوند.”

وی در ۲۷ آگوست سال ۱۹۸۶ در اوکراین متولد شده است. و هم اکنون حرفه عکاسی را در اتریش دنبال می کند. اولین دوربین خود را در ۸ سالگی خرید و آن را در مراسم عروسی عموی خود امتحان کرد. و این آغاز راه وی در دنیای عکاسی شد.

بعد از عکس گرفتن از این مراسم مهم، متاسفانه متوجه شد که دوربین فیلم نداشته است. این در نگاه اول نا امید کننده به نظر می رسید، تجربه ای که با اولین دوربین خود داشت. اما این اتفاق او را از عکس گرفتن مجدد باز نداشت و خیلی زود دوباره این کار را انجام داد.

برای دیدن عکس های بیشتر از این عکاس خلاق به وب سایت او مراجعه نمایید http://www.pohtography.com

نظرات شما

  1. sanaa

    ۵ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی زیبا بود ممنون


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *