دوربین های بریج جدید Canon با زوم قدرتمند – PowerShot SX520 HS و PowerShot SX400 IS

کمپانی Canon اخیراً دو مدل از جدیدترین دوربین های بریج خود را با نام های PowerShot SX520 HS و PowerShot SX400 IS به بازار عرضه خواهد کرد. دو ویژگی عمده این دو مدل، قدرت زوم بالا و قیمت پایین می باشد. مدل SX520 دارای زوم ۴۲x و مدل SX400 دارای زوم ۳۰x اپتیکال می باشند که از لحاظ ظاهری کمی متفاوت بوده و به صورتی طراحی شده اند که به راحتی در دست جای بگیرند. در ادامه این مطلب لنزک به این دوربین ها نگاهی مختصر خواهیم داشت.

مدل SX520 از ماه آگوست در انگلستان با قیمت ۲۹۹ پوند به بازار عرضه می گردد. همچنین مدل SX400 نیز از ماه سپتامبر با قیمت ۲۵۹ پوند در سایت Argos به فروش خواهد رسید.

امکانات مدل SX520

این دوربین با لنز واید ۲۴ میلی متری و قدرت زوم اپتیکال ۴۲x و همچنین فاصله کانونی ماکزیمم ۱۰۰۸ میلی متر برای عکاسی با زوم بالا بسیار مناسب است. در این دوربین یک مد زوم خوکار با نام Zoom Framing Assist قرار داده شده و عملکرد آن ظاهراً به این صورت است که زمانی که سوژه در حال خروج از کادر است به صورت خودکار آن را ردیابی کرده و همچنان فوکوس را روی سوژه نگه می دارد. هر دوی این مدل ها دارای تاخیر کم در واکنش شاتر بوده و الگوریتم های مورد استفاده در این مدل ها از مدل های قبلی بهتر است. همچنین سیستم اتو فوکوس در این مدل ها نیز تا حدی جدیدتر شده است.

مدل SX520 از تکنولوژی HS که توسط Canon ابداع شده برخوردار است. این تکنولوژی از موتور پردازش DIGIC 4 Plus به همراه سنسور (CMOS) 16 مگاپیکسلی که از پشت نوردهی می شود بهره می گیرد. فیلمبرداری در مدل SX520 به صورت اچ دی با کیفیت ۱۰۸۰p می باشد. همچنین با استفاده از ویژگی Creative Shot شما می توانید با فشار دادن دکمه شاتر، ۵ عکس اضافی نیز بگیرید که این ۵ عکس هر یک دارای یک افکت جالب مجزا هستند. مد دستی نیز در مدل SX520 به صورت کامل وجود دارد که این گزینه در مدل SX400 وجود ندارد.

امکانات مدل SX400

این مدل که از SX520 ارزان تر است دارای زوم اپتیکال ۳۰x بوده و رنج کانونی آن بین ۲۴ تا ۷۲۰ میلی متر می باشد. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی آن از نوع CCD بوده و سنسور پردازش تصویر آن مانند مدل SX520 از نوع DIGIC 4 Plus می باشد. این دوربین دارای افکت ها و فیلتر های مختلفی مانند چشم ماهی می باشد که در صورتی که می خواهید در عکس های خود از افکت های بیشتری استفاده کنید می توانید در این دوربین آن ها رابیابید. مد فیلمبرداری در این مدل اچ دی با کیفیت ۷۲۰p است.

م

منبع

trustedreviews

نظرات شما

  1. حکیم زاده

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    لطفا” ار دوربین G1X CANON بگویید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *