دوربین جدید Pentax K-S1 با ۱۲ رنگ و با طراحی جدید و خاص

علاوه بر اینکه می توانید رنگ دوربین Pentax K-S1 خود را انتخاب کنید، رنگ نور های موجود بر روی بدنه دوربین شما با توجه به حالت عکاسی دوربین تغییر می کنند. نور های LED ای در اطراف بدنه دوربین جاسازی شده اند، همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، برای عکاسی این نور ها به رنگ سبز هستند و زمانی که دوربین بر روی حالت فیلم برداری تنظیم باشد این نور ها به رنگ قرمز در می آیند.

امکانات Pentax K-S1

دوربین Pentax K-S1 از یک سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی جدید بهره می برد و Visor این دوربین ۱۰۰% عکس خروجی از دوربین را پوشش می دهد. این دوربین سیستم فیلتر Pentax Anti-aliasing را دارد، که اولین فیلتری است که می توانید آن را خاموش یا روشن کنید.

سریعترین سرعت شاتر این دوربین ۱/۶۰۰۰ ثانیه است و در حالت عکاسی رگباری قابلیت عکاسی ۵٫۴ فریم بر ثانیه را دارد.

مقدار ISO دوربین Pentax K-S1 تا ۵۱۲۰۰ بالا می رود و این دوربین از مکانیزم لرزش گیر هم بهره می برد، که با استفاده از این قابلیت با سرعت شاتر پایین هم می توان عکس های واضح تری گرفت.

این دوربین LCD 3 اینچی دارد که می توانید عکس ها و فیلم های Full HD 1080p ای که با آن گرفته اید را بر روی آن نگاه کنید، که با توجه به گرافیکی بودن منو ها کار کردن با آن بسیار ساده است.

برای کسانی که عکسهای خود را بر روی Instagram میگذارند این دوربین دارای ۲۱ افکت دیجیتالی مختلف برای تغییر دادن ظاهر عکس بر روی خود است که می توانید با استفاده از این افکت ها عکس های خود را به شکلی خاص در بیاورید و به سرعت آنها را بر روی Instagram خود قرار دهید.

دوربین Pentax K-S1 12 رنگ دارد، شامل ۳ رنگ استاندارد مشکی، سفید و آبی، به همراه ۴ رنگ فابریک و ۵ رنگ برگرفته از رنگ های آسمانی در شب.

تاریخ عرضه و قیمت دوربین Pentax K-S1

این دوربین در اواسط ماه جاری ( September ) عرضه شده و قیمت بدنه خالی آن از ۵۴۹٫۹۹£ شروع می شود. این دوربین را می توانید همراه با لنز SMC DA L 18-55mm f/3.5-5.6 با قیمت ۵۹۹٫۹۹£ تهیه کنید، همچنین می توانید این دوربین را به همراه لنز ۱۸-۵۵mm و لنز SMC DA L 50-200mm f/4.5-5.6 AL با قیمت ۶۷۹٫۹۹£ هم تهیه کنید.

م

منبع

برگرفته از: trustedreviews


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *