عکاسی با موبایل یک معلم فوق العاده است

آیا تا به حال عکاسی با موبایل را امتحان کرده اید؟ معرکه است. نسبت به هر دوربین تجملی که دارید، مزایای بسیاری دارد. من می خواهم به تعدادی از آن ها اشاره کنم، اما قطعا خیلی بیشتر هستند. در ادامه این مطلب لنزک خواهید خواند که عکاسی با موبایل چگونه به روند آموزش عکاسی شما کمک می کند و چرا یک معلم عکاسی فوق العاده است.

عکاسی با موبایل یک معلم عالی است

عکاسی با موبایل یکی از بهترین معلمانی است که یک عکاس می تواند داشته باشد. چراکه شما همیشه با خود دوربین به همراه دارید و قابلیت های محدود آن چشمان شما را باز کرده و مجبورتان می کند تا کادر ها و ترکیب بندی های بهتری، نسبت به زمانی که با یک دوربین بزرگ عکس می گیرید، پیدا کنید.

عکاسی با موبایل انعطاف پذیر است

گرفتن چنین عکسی با پرسپکتیو پایین با یک دوربین DSLR بزرگ چالش برانگیز تر است، مگر این که در گل و لای دراز بکشید.

عکاسی با موبایل برای عکاسی خیابانی معرکه است

اگر می خواهید عکاسی خیابانی انجام دهید، اما برای کسب اجازه از مردم خجالتی هستید، عکاسی با موبایل دوست شماست. در مترو خیلی خوب جواب می دهد 🙂

توجه: عکاسی در مکان های عممومی در برخی کشور ها و مکان ها نیازمند مجوز رسمی می باشد. همچنین ما کسب اجازه از افراد را پیش از عکاسی توصیه می کنیم.

عکاسی با موبایل برای عکس های کلوزآپ عالی جواب می دهد

عکاسی با موبایل برای عکس های کلوزآپ (close-up) عالی است و نور خوب تنها چیزی است که احتیاج دارید.

همانطور که در ابتدا گفتم، عکاسی با موبایل مزایای بیشتری از آنچه که من در این مطلب مطرح کردم دارد، اما آنی که من از همه بیشتر دوست دارم این است که عکاسی با موبایل یک معلم فوق العاده است.

من در مورد این مطمئنم: اگر می خواهید یاد بگیرید که عکاس بهتری شوید، تلاش برای کم کردن قابلیت تجهیزاتی که استفاده می کنید یک تکنیک عالی است – دوربین عالی، فتوشاپ، نورهای مصنوعی و غیره. حداقل آن را گه گاهی انجام دهید. محدود شدن به شما کمک می کند تا ذهن و چشمانتان را باز کنید، قوه تخیلتان را به کار بیاندازید و بیشتر ببینید.

از عکاسی با موبایل لذت ببرید!

نوشته و عکس ها از: آرمان آیوا (Arman Ayva)

م

منبع

برگرفته از: ۵۰۰px


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *