هنرمندی که بدون فتوشاپ صحنه های سورئال زیبایی را در استودیو عکاسی کوچک خود خلق می کند

گاهی برخی از شگفت انگیز ترین و غیر معمول ترین عکس هایی که می بینیم توسط هنرمندانی خلق می شوند که خیلی کم یا اصلا از فتوشاپ استفاده نمی کنند، درحالیکه آثار آن ها به قدری فوق العاده است که بدون دست کاری عکس ها (photo manipulation) غیر ممکن به نظر می رسد. یک مثال عالی برای چنین عکس هایی، آثار هنرمند کره ای لی جیانگ (Lee JeeYoung) است. در این مطلب لنزک شاهد مجموعه عکس «صحنه ذهن» از لی جیانگ خواهید بود، آثاری تماشایی که لی در خلق آن ها دستکاری عکس دیجیتال را به طور کلی حذف کرده است.

هنرمند کره ای لی جیانگ، نه تنها دستکاری عکس دیجیتال را به طور کُلی کنار گذاشته است، بلکه تمام این دنیا های فانتزی ای که خلق می کند در استودیو عکاسی کوچک ۳۶۰ x 410 x 240 سانتیمتری وی ساخته می شوند.

عکس هایی که در ادامه این مطلب لنزک مشاهده می نمایید، از مجموعه «صحنه ذهن – Stage of Mind» انتخاب شده اند، و هر صحنه – از واقع گرایانه گرفته تا سورئال – بدون هرگونه دست کاری عکس (photo manipulation) خلق شده است. همه آن ها نشان دهنده برخی از سیما های سفر خانم لی به «شناخت خویشتن» هستند، از این رو او در هر یک از عکس ها به صورت یک شخص تنها ظاهر می شود.

خلق این آثار دیدنی که برگرفته از قلب، حافظه و رویاهای این هنرمند هستند، اغلب از شروع تا پایان ماه ها زمان می برد – چراکه تمامی دکور و تزئینات به کار رفته، دست ساز هستند. در ادامه از شما عزیزان برای تماشای شماری از این عکس ها دعوت می کنیم:

© Mrs. Lee JeeYoung

م

منبع

برگرفته از: photojojo و petapixel

نظرات شما

  1. محمدرضا

    ۳ آبان ۱۳۹۵

    چه کار بیهوده ای ! خلاقیت با خلاقیت چه فرقی داره ؟ تو فتوشاپ یا دنیای واقعی ؟ توی فتوشاپ باید سعی کنه محیط رو طبیعی در بیاره (سایه ها و … ) تو دنیای واقعی باید همه چیز رو فراهم کنه که خود بخود طبیعی خواهد شد. در هرصورت باید یه فضایی رو مجسم کنه و در مرحله بعد در فتوشاپ یا دنیای واقعی پیاده کنه، در هرصورت چیزی که ارزش داره خلاقیته و قوه تخیله نه سختی یا روش کار

  2. ghasemm

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    ینی فقط میشه بگی ای ول!!!!!!عجب حوصله وپشت کاری؟؟؟؟؟


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *