عکاسی هوایی: نقد و بررسی کوادکوپر فانتوم دی جی آی – DJI Phantom Quadcopter

ما برای نقد امروز DJI Phantom Quadcopter را اندکی به گردش در آوردیم تا ببینیم که آیا به هوا فرستادن لوازم عکاسی با این وسیله ی تازه جذاب ارزان و آسان است یا خیر. در ادامه این مطلب لنزک به شما خواهیم گفت.

آیا تا کنون عکاسی هوایی کرده اید؟شما مجبورید هزینه نسبتا سنگینی برای رسیدن به آسمان بپردازید، اما الان میتوانید با صرف هزینه کمتر از £۵۰۰ (به علاوه هزینه GoPro)برای یک کوادکوپر فانتوم کنترل از راه دور که یک راه ساده و جذاب برای عکاسی شماست به ارتفاعات بالا برسید.

اتصال یک دوربین GoPro زیر این فانتوم کار ساده ایست. فانتوم میتواند تفاوت های خود را که به خاطر وزن اضافی ایجاد میشود کالیبره کند، تا مطمئن شویم که فانتوم یک پرواز یکنواخت برای تصویر برداری دلنشین خواهد داشت.

شما مجبورید که کمی صبر کنید تا فانتوم چند کالیبراسیون اوتوماتیک قبل از پرواز را چک کند، اما بعد از چند صدای بیب و فلش زدن آماده پرواز است.

یکی از مزیت های داشتن GPS در این فانتوم این است که می تواند موقعیت خود را به خاطر داشته باشد. وقتی که فعال شود، فقط در هوا میماند. توانیی حفظ موقعیت ایستایی بلند مدت بی نطیری دارد که برای عکاسی هوایی و فیلم برداری از مسابقات ورزشی پایدار عالی است.

قیمت: £۴۹۹(در فروشگاه های معتبر چک نمایید)

امتیاز:۵٫۵

م

منبع

برگرفته از : Digital camera world


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *