عکاسی که فعالیت های روزانه همسرش را با دو اسکلت پلاستیکی ثبت کرده است

J.W. Ocker نویسنده وبلاگ داستانهای عجیب Odd Things I’ve Seen با استفاده از دو اسکلت هالووین هم قد انسان سری عکسهایی ساخته است که زندگی روزمره اش را نشان می دهد. در یکی از این عکسها ما این نویسنده را در حال صبحانه خوردن با دو اسکلت می بینیم. در یکی دیگر از عکسها، یکی از اسکلت ها در حال چمن زنی است، در حالی که بقیه مشغول دیگر کارهای باغبانی هستند.

Ocker به صورت طنز در وبلاگ خودش Odd Thinks I’ve Seen می گوید: «یکی از آنها را T و دیگری را C صدا می زنم، و سعی می کنم مانند یک برنامه تلویزیونی زندگی مان را نشان دهم.»

مردم آمریکا با پرسه زدن در روز هالووین به موجودات ترسناک علاقه مند می شوند، اما کسانی که هالووین را در آمریکا ندیده اند با این سری از عکسهای Ocker که این موجودات را در آن تعریف کرده است، به این موجودات افسانه ای علاقه مند خواهند شد. Ocker از تنوع فعالیت اسکلت ها لذت می برد، از جمله تماشا کردن تلویزیون، استراحت کردن کنار استخر، آشپزی در آشپزخانه، رانندگی کردن در ماشین، و البته طراحی دکوراسیون هالووین.

تمام عکسهای Ocker و دو دوست لاغرش را عکاس و همسر او Lindsey Ocker گرفته است. اولین اسکلت را از Target و دومی را از شرکت CostCo گرفته تا مجموعه یک جفت دوست لاغرش تکمیل شود.

او بعد از خریدن اولین اسکلتش می گوید: «می دانم که باید از این اسکلت ها به عنوان دکور استفاده کنم اما با آنها در حال زندگی کردن و وقت گذرانی هستم. ما با هم تلویزیون نگاه می کنیم، با همسرم شوخی می کنیم، و کلاً در همه کار ها با هم هستیم.» Ocker درباره T اینطور می گوید: «من حتی بعد از گذشتن فصل هم او را دور نیانداختم و او را روی صندلی میز کاریم نشاندم، و هر وقت کسی برای دیدن من می آمد مجبور بود روی زمین بنشیند.» از آنجایی که Ocker احساس می کرد T تنهاست، بعد از گذشت مدتی کوتاه C را هم خرید. این دو اسکلت پر تحرک ترین اسکلت های روی زمین هستند.

نظرات شما

  1. Incustync

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳

    Perform your individual exploration so as to make sure that every cent an individual commit basically becomes people substantial benefits. Quick interest about the full price futures has been at particularly substantial quantities. If your wave made, the actual shorts started covering their jobs. Pretty much everything buying assisted increase the particular move in retail futures.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *