عکس های سیاه و سفید که بخش های رنگی دارند – نمونه های زیبا

افکت های زیادی برای اعمال روی عکس ها وجود دارند که در هر بار دیدن ما را جذب می کنند. یکی از این افکت ها اضافه کردن رنگ به بخش هایی از عکس سیاه و سفید است. این افکت برای جذاب تر کردن عکس ها به کار می رود. با تکنولوژی امروز، مردم این امکان را یافته اند که افکت های فوق العاده ای را ایجاد کنند.

تکنولوژی ویرایش عکس امروز می تواند عکس های معمولی شما را به نمونه های شگفت انگیز تبدیل کند. افراد حرفه ای در این زمینه وجود دارند که این کار را به راحتی انجام می دهند. اگرچه، نرم افزار های ویرایش عکس امروزی، مانند فوتوشاپ، برای استفاده کاربران در سطوح دانایی و مهارت های گوناگون طراحی شده اند. اینترنت منبع بزرگی برای انواع آموزش در زمینه ویرایش عکس است. همانطور که در بخش «ویرایش عکس» لنزک عکس ها را با هم ویرایش کردیم.

تقریبا همه ما این افکت ها را در عکس ها دیده ایم و گاهی تعجب کرده ایم که چگونه این تغییرات جادویی اعمال شده اند! این یک تکنیک ساده است. با راه های زیادی می توان این کار را انجام داد. اگر از فوتوشاپ استفاده کنید، پیاده سازی این افکت بیشتر از چند دقیقه زمان نمی برد. این افکت ها بسیار جالب هستند و خلاقیت ویرایشگر را نشان می دهند. عکس های سیاه و سفیدی وجود دارند که بخشی از آن ها را رنگی می کنند، البته برعکس این حالت نیز ممکن است که بخش هایی از یک عکس رنگی را سیاه و سفید کنند و یک افکت زیبا خلق شود.

عکاسان به استفاده از این افکت علاقه نشان می دهند، چراکه به عکس هایشان جان می بخشد. این افکت می تواند یک عکس تاریک را به یک شگرفی تبدیل کند. همه ما می دانیم که فوتوشاپ می تواند معجزه کند. در فوتوشاپ اعمال کار های زیادی روی عکس ها امکانپذیر می شود. به همین دلیل است که عکاسان حرفه ای عاشق استفاده کردن از این نرم افزار در کار هایشان هستند.

هرچند، باید در انتخاب این روش ها دقت کنید تا به عکس اصلی لطمه نزنید. بنابراین بهتر است در این راه با متخصصین یا عکاسان حرفه ای مشورت کنید. ایجاد کردن افکت عکس های سیاه و سفید که بخش های رنگی دارند (black and white photos that have selective color effect) در فوتوشاپ کار ساده ایست و آموزش های زیادی در اینترنت برای آن یافت می شود. در ادامه نمونه هایی زیبا از این افکت را برای شما آماده کرده ایم.

شما می توانید این افکت را روی عکس های سیاه و سفید یا رنگی خود اعمال کنید و برای ما ارسال کنید تا در بخش «نقد عکس» لنزک به نمایش گذاشته و همه به نقد آن بپردازیم.

نظرات شما

  1. الهام

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳

    سپاسگزار از اینهمه اطلاعات مفید

  2. داود

    ۹ بهمن ۱۳۹۲

    کاش چگونگی انجام این کار رو هم توضیح میدادین.

    1. زند

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

      دوست عزیز سلام

      مورد درخواستی شما را یاداشت کردیم، انشاالله این کار را توضیح خواهیم داد. البته اگر مطلب تبدیل کردن عکس به سیاه و سفید را مطالعه بفرمایید و ماسک کردن در فوتوشاپ را نیز بیاموزید، همین الان هم می توانید این تکنیک را فراگیرید. اما انشاالله در آینده مطلبی در این باره خواهیم داشت. تشکر از شما.

  3. ماهان

    ۲۱ دی ۱۳۹۲

    سلام
    ممنون میشم در این مورد بیشتر مطلب آموزشی بگذاری
    🙂

    1. زند

      ۲۳ دی ۱۳۹۲

      سلام

      بله حتما.

      با تشکر

  4. naser

    ۱۷ آذر ۱۳۹۲

    سلام من تازه با سایتتون اشنا شدم
    بسیار بسیار بسیار عالیه
    فقط یه سوال
    چطور باید عکسهارو براتون بفرستم برای نقد؟

    1. زند

      ۱۷ آذر ۱۳۹۲

      دوست عزیز سلام

      از شما برای نظرتان متشکریم. برای شرکت در بخش نقد می توانید عکس های خود را به آدرس ایمیل ما info@lenzak.com ارسال نمایید.

      موفق باشید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *