معرفی عکاسان خارجی: دین بردشاو – Dean Bradshaw

من با تصاویر خیلی تاثیر گذار سر و کار دارم. بیشتر از پرتره های معمولی، سعی می کنم که از ایده ها عکاسی کنم، کارگردانی صحنه ها و شخصیت ها برای نقل یک داستان. من به عنوان یک عکاس خبری (photojournalist) شروع کردم و اولین عکس های حیات وحشم (wildlife) را گرفتم، سپس مکان های وحشی و حال آدم ها و داستان ها. من زمینه ای در ویرایش و ادیت عکس ها همچنین ترکیب و منتاژ دارم، مهارت هایی که حال از آن ها برای خلق تصاویری استفاده می کنم که در غیر این صورت وقوعشان غیر ممکن بود.

م

منبع

برگرفته از : Phlearn

نظرات شما

  1. مهدی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    ممنون از این پستتون- خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم- فقط یه سوال مهم دارم که جوابش خیلی برام مهمه و از لنزک و دوستان عزیزی که این پستمو میبینن جوابشو درخواست میکنم- سوالم اینه که چطور اون افکتهای انمیشنی رو به تصاویرش داده- حالا کار ندارم که اون پس زمینه ها از خودش بوده یا نه فقط میخوام بدونم چطور بافت پوست و لباس های اشخاص مثل انمیشن های رنگ روغنی شده؟؟؟؟؟ آیا از اکشن خاصی استفاده کرده؟ آیا از فیلتر گالری بوده؟ و … اگه بوده من درخواست یه آموزش رو دارم- مثلا به این بافت لباس توجه کنید که چطوری به این شکل شده:
    https://www.lenzak.com/photos/2014/June/dean-bradshaw-photography-17-lenzak.jpg
    یا اینکه بافت پوستوشون چطوری اینجوری شده:
    https://www.lenzak.com/photos/2014/June/dean-bradshaw-photography-18-lenzak.jpg

    1. وحید

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

      به نظر من فتوشاپ خیلی قوی ای میخواد

    2. فرزانه

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

      سلام . یکی از راه های ایجاد این سبک کار ( درآوردن بافت ها ) استفاده از high pass هست به این صورت که لایه اصلی رو duplicate می کنید ، blending mode اون رو روی soft light میگذارید و از بخش filter – other گزینه high pass رو انتخاب میکنید عددش رو با توجه به سلیقتون حدود ۴۰ به بالا میگذارید … این کار باعث میشه بافت ها مخصوصا بافت لباس هایی مثل جین و … و بافت پوست همراه با یه مقدار کنتراست بیشتر نشون داده بشه ، البته مسلما این فقط یه بخش کوچیکی از رسیدن به این سبک ادیت ها هست ، به قول معروف تازه اول راهه .. بعدش باید با بازی با adjustment ها افکت رو قوی تر و جذاب تر کنید و البته اینکه مثل همیشه برای رسیدن به هر افکتی چندین راه مختلف توی فوتوشاپ وجود داره که این فقط یکی از اون راه هاست ، امیدوارم که کمکی کرده باشم ، خوشحال میشم اگه دوستان راه های دیگه رو بلد هستند بگن که بیشتر از نکات ادیت در فوتوشاپ بتونیم استفاده کنیم 🙂

      1. مهدی

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

        دوست عزیز ممنون از آموزشتون- درسته که مثل اونا نشد ولی خیلی جاها بدرد میخوره و ما هم چیز جدیدی یاد گرفتیم- راستی میخوام با افرادی که علاقه مند به عکاسی هستن بیشتر در ارتباط باشم- به همین جهت با اجازه از سایت لنزک میخوام آدرس پروفایلمو تو فیس بوک بزارم تا هر کی که علاقه ای به عکاسی داره خودشو اونجا بهم معرفی کنه – خوشحال میشم علاقه مندای به عکاسی رو ادد کنم:
        facebook.com/mahdiakhlaghiofficial
        تو گوگل پلاس هم میتونین منو با نام مهدی اخلاقی سرچ کنین- ممنون


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *