نقد عکس #۲۳ – عکس های آقای پیمان ماهر

همچون هفته گذشته، این هفته نیز قصد داریم تعدادی از عکس های یکی از همراهان لنزک را به نمایش بگذاریم. شما می توانید در مورد آن ها گفت و گو کنید و نظراتان را در موردشان مطرح نمایید. در ادامه مطلب عکس ها را خواهیم دید و گفت و گوی عکاسشان، آقای ماهر، با شما عزیزان را می خوانیم.

اگر بخش نقد لنزک را دنبال کرده باشید، احتمالا «نقد شماره ۱۳» را به یاد دارید که عکاسش آقای پیمان ماهر بودند. ایشان مجموعه ای از عکس هایشان را برای ما ارسال کرده اند که تعدادی از آن ها را در ادامه خواهیم دید.

لطفا نقد و دیدگاه خود را در مورد این عکس ها در بخش نظرات با ایشان و دوستانتان در میان بگذارید.

از زبان عکاس

متولد قزوین هستم، علاقه بسیاری به بناهای تاریخی به جا مانده و آداب رسوم مردم این شهر دارم. عکاسی را حول این علایق شروع کرده ام. من عکاس نیستم فقط علاقه مند به عکاسی هستم. این علاقه رو مدیون همسرم هستم که با نشان دادن جذابیت های عکاسی در من ایجاد نمود.

عکس هایی که گرفته شده در مجموع مربوط به یک سال گذشته همراه با مناسبت هایی همچون محرم است. همان طور که اشاره کردم علاقه اصلی من عکاسی خیابانی است. جریان خاصی را دنبال نمی کنم، عکس هایم شاید بستگی به حال درونی من در زمان عکاسی دارند. موضوعات خودشان می آیند!

قبل از این سال ها در دوره دبیرستان مجله عکس را دنبال میکردم. عکاس مورد علاقه ایرانیه من مرحوم کاوه گلستان است و اگر روزی قرار باشد به عکاسی به عنوان یک دغدغه نگاه کنم دوست دارم همچون کاوه گلستان باشم. دوربین را دوست دارم در راستای کمک به انسان ها در نهایت به کار ببرم. دیدن عکس را بسیار دنبال می کنم .فعلا در حال یادگیری هستم .

در تکنیک های عکاسی در شب بوکه و نوردهی طولانی را می پسندم. همچنین در جاهایی (بدون اغراق شدگی ) علاقه به عکاسی HDR دارم .

برای شرکت کردن در این بخش عکس های خود را به آدرس ایمیل ما info@lenzak.com ارسال نمایید. لطفا به همراه عکس ضمیمه شده، اطلاعات نوردهی عکس (سرعت شاتر، دیافراگم، ایزو و…) و شرح مختصری در مورد عکستان را هم بنویسید.

نظرات شما

  1. امیر

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

    سلام
    عکس های خیلی خوبی گرفتید
    اما به نظر من کمی زیادی هنری شده ای کاش تو بعضی عکس ها( مثل میوه ) تصویر کنتراست بیشتری میداشت


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *