نقد عکس #۵۵ – نگاه به دوردست

عکس امروز نقد لنزک را آقای نیما صادقیان با دوربین canon 700D گرفته و برای ما ارسال نموده اند. ایشان عنوان این عکس، که عکسی سیاه و سفید با قسمت های رنگی است، را «نگاه به دوردست» انتخاب کرده اند. لطفا در ادامه مطلب دیدگاه خود را در مورد این عکس مطرح نمایید.

تشکر از همه شما عزیزان که برای ما عکس ارسال می نمایید و در بخش نقد فعال هستید. از دوستانی که عکس آن ها در بخش نقد منتشر نشده است عذرخواهی می کنیم. روند انتشار عکس ها اولویت خاصی ندارد و ما هم دوست داریم همه عکس ها را منتشر کنیم. در حال حاضر روی بخش تازه ای کار می کنیم که امکان آپلود عکس و اشتراک لحظه ای آن را برای همه کاربران فراهم آوریم.

برای شرکت کردن در این بخش عکس های خود را به آدرس ایمیل ما info@lenzak.com ارسال نمایید. لطفا به همراه عکس ضمیمه شده، اطلاعات نوردهی عکس (سرعت شاتر، دیافراگم، ایزو و…) و شرح مختصری در مورد عکستان را هم بنویسید.

قوانین ساده این بخش

  • گاهی ما عمدا عکس هایی که بی عیب نیستند را انتخاب می کنیم، پس لطفا با انتقادات سازنده خود به دوستانتان کمک کنید
  • آزادانه هر نصیحتی که می دانید مفید است را مطرح کنید – ترکیب بندی، نورپردازی، ویرایش و…

عکس نقد امروز (برای مشاهده سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید)

مشخصات عکس :

  • دوربین: Canon EOS 700D
  • دیافراگم: f/5
  • سرعت شاتر: ۱/۱۶۰sec
  • حساسیت سنسور: ISO-500
  • فاصله کانونی: ۱۲۰mm

نظرات شما

  1. yacuza_007

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    سلام..در این عکس هیچگونه تصویری در مبنای نگاه به دوردست در لنز دوربین دوچشمی دیده نمیشه.قالبا در این گونه تصاویر اگه لنز دوربین دوچشمی رو به آسمان آبی رنگ که مثلا یه کوهی رو نمایش بده بیشتر خودشو جلوه میده..بعدشم کراپ تصویر استاندارد نیست..یه مطلب تو همین سایت درباره کراپ درست تصویر های پرتره هست..
    https://www.lenzak.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F/

    1. Nima

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳

      با تشکر از نقد و نکات مفید شما دوست عزیز!
      ((در این عکس هیچگونه تصویری در مبنای نگاه به دوردست در لنز دوربین دوچشمی دیده نمیشه.قالبا در این گونه تصاویر اگه لنز دوربین دوچشمی رو به آسمان آبی رنگ که مثلا یه کوهی رو نمایش بده بیشتر خودشو جلوه میده.))
      نکته جالبی بود و خودم به این موضوع توجه نکرده بودم. با تشکر.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *