ویدیو تایم لپس – Time Lapse جالب: سفر ۴۵۰۰ کیلومتری مردی با پای پیاده از چین تا آلمان

اگر می خواهید راجع به سفر های جالب با پای پیاده با خبر شوید، خوب است که راجع به این شخص اطلاعاتی کسب کنید. Christoph Rehage در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۰۷ شروع به راه رفتن کرد و تا تقریباً یک سال بعد و تا ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ از راه رفتن دست نکشید. او بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر تقریباً ۳۰۰۰ مایل راه را پیاده رفت، از جاهایی بسیار پیشرفته تا مکان هایی که افرادی غار نشین مانند حیوانات زندگی می کردند عبور کرده است. Rehage سفرش را از زمانی که در Beijing مشغول تحصیل بود و نزدیک به ۲۶ سال سن داشت شروع کرد، زمانی که به حس ماجراجویی و علاقه شدیدش به عکاسی پی برده بود. Rehage که اصلیت او آلمانی است سفر خود را از Beijing آغاز کرد تا به زادگاهش یعنی Berlin برود.

پیاده روی های خیلی خیلی طولانی برای Rehage کار غیر معمولی نبود، برای مثال او در ۲۲ سالگی از شهر Paris در کشور فرانسه تا زادگاهش آلمان را پیاده رفته بود، که مسیر آن ۸۰۰ کیلومتر می شد. وقایع سفر جاه طلبانه او از Beijing تا Berlin بعد ها به صورت کتابی با عنوان The Longest Way چاپ شد.

با وجود اینکه پیاده راه رفتن مسافت ۴۶۰۰ کیلومتری امکان پذیر نبود، با این حال او مسافت بسیار زیادی را با پای پیاده سفر کرد. او ۲۹۰۰ مایل از Beijing تا Urumqi را با پای پیاده سفر کرد، او در این سفر استان های Hebei، Shanxi، Shaanxi، و Gangsu را پشت سر گذاشت. متأسفانه مقامات مرزی او را مجبور کردند به صورت موقتی سفر پیاده خود را وقتی که می خواست از Xinjiang به Kazakhstan برود را متوقف کند. با وجود این، این راهپیمایی یک اتفاق تکرار نشدنی برای Rehage بود. چرا که او با پای پیاده می توانست مکان های خیلی بیشتر و کمتر دیده شده ای از کشور کهن چین را ببیند، نه فقط مکان هایی که توریست ها از آن ها دیدن می کنند.

به گفته Rehage، او توسط فردی ۶۰ ساله که تصمیم گرفته بود با توجه به بازنشست شدنش دور تا دور چین را با ماشین براند الهام گرفته است. این مرد ۶۰ ساله به Rehage گفته بود لذت بخش ترین لحظه زندگی انسان زمانی است که بر ترس خود غلبه کند و به دنبال آرزو هایش برود. Rehage این نصیحت را با جان و دل گوش کرد و نتیجه آن را در ویدیو تایم لپسی که قرار گرفته مشاهده می کنید، ویدیویی که به درستی The Longest Way – طولانی ترین راه نام گذاری شده است.

در مطالب بعدی به شما خواهیم گفت که او چگونه عکس های خود را گرفته و این ویدیو را ساخته است. در اشتراک ایمیلی لنزک ثبت نام کنید تا این مطلب را از دست ندهید.

م

منبع

برگرفته از: Exposure guide

نظرات شما

  1. علی

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۳

    جالب بود
    فقط کاش لینک دانلودش رو هم زیرش گذاشته بودید

    1. زند

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۳

      دوست عزیز سلام

      لینک ویدیو این https://www.lenzak.com/uploads/videos/the-longest-way-lenzak.mp4 هست، فقط مرورگرتان احتمالا آن را Play خواهد کرد که اگر آن را با مرورگر قدیمی اینترنت اکسپلورر باز نمایید می توانید ویدیو را دانلود نمایید.

      تشکر از شما

  2. Amir.ssg

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۳

    ای بابا!
    دقیقا همین ایده ی مو تراشیدن و تایم لپس گرفتن چند روزه توو ذهنمه ها!
    فقط دم این پسر گرم. فک نکنم من حوصله ی اینهمه راه رفتنو داشته باشم!

    1. زند

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۳

      دوست عزیز سلام

      🙂 چه جالب، بله واقعا مسیر طولانی ای بوده و این ایده هم خیلی جالب بوده که باعث شده خیلی ها از کار او با خبر شوند. تشکر که از اینکه در سایت خودتان نظر می دهید.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *