پروژه عکاسی – سری عکسهای طنز با موضوع بهترین پدر دنیا

این سری عکسها توسط پدری برای دخترش تهیه شده که وقتی دخترش بزرگ شد آلبوم عکسی بسیار جالب و زیبا از خودش و پدرش داشته باشد.

عکسها نشان دهنده نقش پدر به گونه ای طنز آمیز است، و پدر را در موقعیت هایی قرار می دهد که ممکن است کمتر در آنها قرار گرفته باشد. و مجموعه عکسها را با طعنه و به شکل طنز «بهترین پدر دنیا» نامیدند.

پدر عکاس در گفت و گویی گفته است: «اولین عکسی که با کمک همسرم از دخترمان آلیس گرفتیم، بین ۹ تا ۱۲ هفته داشت، و قصد داشتیم فقط یک عکس بگیریم. هدف نشان دادن پدر کم خواب و نا آماده برای پدری بوده. در عکسهایی که گرفتیم قصد داشتم خودم را پدری نشان دهم که هرگز نمی خواهم بشوم. پدری حواس پرت، غرق در خود، سر به هوا، کم توجه و حتی گاهی مغرور.»

پدر عکاس به دنبال درست کردن تقویمی از این عکسها است.

معمولاً عکسهای پدر و دختر جداگانه گرفته شده و سپس توسط فوتوشاپ در یک عکس قرار می گیرند. برای زیباتر شدن و کارتونی شدن بیشتر عکسها از افکتهای مختلفی در فوتوشاپ استفاده شده تا بتوانند عکسها را مطابق با شوخی ها و طنز هایی که می خواستند بسازند. قسمت دیگری از گفته های عکاس: «قصد من این بوده که در نگاه اول بیننده متوجه هدف کارم بشود و متوجه شود که این عکسها جدی نیستند و جنبه طنز دارند. به همین دلیل در عکسها اغراق زیادی وجود دارد تا بیننده در نگاه اول متوجه واقعی نبودن و شوخی بودن عکسها بشود.»

نظرات شما

  1. سام

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

    عااااااااااااااااااااااااالی بود


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *