چگونه یک عکاس می تواند در یک روز با استفاده از اینستاگرام ۱۵۰۰۰$ درآمد کسب کند

تا چیزی را امتحان نکنید نمی توانید آن را به خوبی متوجه شوید. Daniel Arnold با تجربه کردن کاری جدید توانست در یک روز ۱۵,۰۰۰ دلار از طریق اینستاگرام – Instagram درآمد کسب کند. در ادامه به شما خواهیم گفت که او چگونه این موفقیت اینستاگرامی را به دست آورد.

حقیقتاً نا امیدی بزرگترین محرک انسان است، Arnold هم خودش را در آستانه بی کار شدن می دید و هیچ سرمایه ای هم نداشت. او با دلواپسی ای که داشت تصمیم گرفت در آستانه ۳۴ سالگی اش راهی را دنبال کند که او را از این شرایطی که دارد رها کند. شانس زیادی برای این کار نداشت، اما او روی عکاسی سرمایه گذاری کرده بود و با این کار چیزی را هم از دست نمی داد و ریسکی برای او نداشت.

او تصمیم گرفته بود بر روی عکس هایی که گرفته قیمت گذاشته و آنها را به صورت آنلاین بفروشد؛ در کنار قیمت ها متنی به صورت زیر بر روی صفحه Instagram خود گذاشت:

«سلام، من همین الان ۳۴ ساله شدم. فقط برای یک روز می خواهم هر عکسی که از آرشیو عکس های Instagram من که بخواهید را به صورت چاپ شده در ابعاد ۴×۶ و به قیمت ۱۵۰$ به شما بفروشم. قسم می خورم که غیر از این روز هیچوقت عکس هایم را به قیمتی به این ارزانی نفروشم. اگر علاقه ای به داشتن عکس هایم دارید، عکس یا عکس هایی که می خواهید را به ایمیل من به آدرس Arnoldaniel@gmail.com (یک d) بفرستید و من شماره کارت Paypal خودم را به همراه عکس ها به صورت چاپ شده و امضا شده برایتان می فرستم. به همین راحتی. تولدم مبارک. دوستتان دارم».

«نابرده رنج، گنج میسر نمی شود» این قضیه ای که برای Arnold اتفاق افتاده نشان دهنده این ضرب المثل است؛ اگر به خاطر جسارت و علاقه شدید او به عکاسی نبود Arnold با یک فاجعه مالی رو به رو می شد. عکس هایی که او داشته اکثراً از New York بوده که با دوربینی با لنز ۳۵mm و iPhone خود گرفته بوده و ظاهراً مورد پسند مردم قرار گرفته چرا که در اینستاگرام ۲۳۰۰۰ نفر او را دنبال می کنند.

در این فروش ویژه یک روزه مجموعه عکس های او فروخته شد، و تعداد دنبال کننده های او در Instagram تا ۳۷۰۰۰ نفر افزایش یافت. این یک داستان الهام بخش است که به دیگران احتمال ایجاد در آمد در اینستاگرام را به خوبی نشان می دهد. Arnold بعد از این فروش ویژه ای که داشته درخواست های بسیار زیاد دیگری هم از او شده است.

م

منبع

برگرفته از: Exposure guide

نظرات شما

  1. امیر

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    ادم های منفی گرا فقط از مشکلات میگن.یک قدم اگاهانه بردارن میشه با خواستن بهش رسید.نه اینکه فقط بشینن منتظر یه کمک رسان تا بیاد بهشون اهمیت بده.طرف در ۳۴سالگی تازه اینکارو کرده نیومده همون اول میلیونر بشه که .

  2. سهیل

    ۲ مهر ۱۳۹۴

    با AG کاملا موافق هستم، مردمی که درک از هنر ندارن (عکاسی، موسیقی، نقاشی و…) حاضر نیستن براش هزینه کنن و باز هم چون درکی ارش ندارن مسخره می کنن، با سایت لنزک زمانی آشنا شدم که داشتم سرچ می کردم ببینم عکاس ها از چه راهی کسب درامد می کنن، خصوصا عکاسی طبیعت که علاقه شدیدی بهش دارم، ولی متاسفانه علاوه بر بالا بودن هزینه دوربین، لنز و تجهیزات طبیعت گردی، سود آوری نداره که هیچ، کسایی که درک می کنن بسیار بسیار محدود هستن باقی افراد یه دیده بی سرو ته نسبت به عکس ها دارن و مسخره می کنن، اینو زمانی متوجه شدم که عکس های شخصیت های بزرگ عکاسی رو به اطرافیانم نشون دادمو نظرشونو پرسیدم، دید کسایی که خارج از ایران زندگی می کنن رو به هیچ عنوان نمیشه با دید ایرانی ها مقایسه کرد و اینجا از هنر نمیشه به راحتی کسب درامد کرد. البته میگن دیده مادی به هنر درست نیست ولی هنرمند هم یه موجود زندس، نیاز به کسب درامد داره که همین موضوع باعث پیشرفتش میشه، دل سرد نمیشه که هیچ، امکاناتشم بیشتر می کنه و زمان بیشتری برای هنری که بهش علاقه داره صرف می کنه، یه جورایی تفریحی ساز نمیزنه، تفریحی عکاسی نمی کنه! خیلی جدی ادامه میده… نکته آخر هم در مورد دنبال کننده و لایک و… شبکه های اجتماعی وقتی براش فرهنگ سازی نشه و وقتی افراد چند شخصیتی ازش استفاده می کنن نتیجش میشه پست یه خانومی که نوشته ناخونم امروز شیکست و این پست میلیونی لایک می خوره!

    1. Shahin

      ۹ خرداد ۱۳۹۵

      بیا تلگرام کمی صحبت کنیم
      ISNNN@

  3. AG

    ۸ شهریور ۱۳۹۴

    حاظرم قسم بخورم همین آقا اگر در ایران بود و همین عکس ها رو چه بسا بهتر از این ها رو در اینستاگرام میذاشت نه تنها کسی نمیخرید بلکه کلی هم مسخره اش میکردند و تمام عکس هاش هم کپی میکردند و در سایت های دیگه به اسم خودشون ثبت میکردند و مطمعنا این آقا علاوه بر بحران مالی دچار مشکلات روحی روانی هم میشد ۱۰۰ % به همین حرفایی ک زدم اطمیان دارم.

  4. ابراهیم

    ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    من کار را انستاگرام بلد نیستم مشه تصویری آموزش دهید

  5. ehsan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

    در حال حاضر این بنده خدا ۴۹۸۶۰ نفر دنبال کننده داره !!!! 😐
    عکس هاشم بسیار معمولیه و بعضی هاش حتی سوژش هم جالب نیس ! خدا بده ازین شانسا به ما 😐

    1. سعید

      ۲ آذر ۱۳۹۴

      این موضوع به این خاطره که در اروپا و آمریکا اگر مردم احساس کنن نیاز به حمایت داری ولی حاضر به تکدی گری نیستی و برای خودت احترام قائلی کمکت میکنن اونم با راه منطقی.این بابا هم محتاج بوده ولی عکسهاش به قول شما ارزش هنری چندانی نداره ولی همینکه جسارت به خرج داده و صادق داشته کافی بوده.حالا شما تو ایران چنین کاری بکن یک نفر هم تحویلت نمیگیره چون فرهنگ چنین کاری نیست.حتی مسخرت میکنن . بزرگترین عکاسها هم کاراشون اینجا فروش نمیره چون مردم درک هنری پایین و سطح درآمد شدیدا پایینی دارند.حتی اگر دلشون بخواد خرید کنن هم نمی تونن

  6. ehsan

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

    سلام
    ببخشید منم خیلی وقته اینستاگرام دارم ، ولی اصن به این روش فک نکرده بودم بیشتر به این فک میکردم که عکس هام دیده بشه بلکه یکم دنبال کننده هام زیاد بشه و عکسام جا بیفته در سطح جهانی !
    آقا میخوام بدونم امکانش هست ماهم این کارو بکنیم و کسی عکس های مارو هم بخره ؟! 😐
    واقعا میشه ؟!


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *