ژست گرفتن یک بچه به شکل شخصیت های معروف سریال ها در مجموعه «سریال های مورد علاقه Olivia»

اگر هوا آنقدر سرد است که نمی توانید بیرون از خانه کاری بکنید، می توانید در خانه بمانید و حوصله تان سر برود، یا می توانید خلاقیت هایی به خرج بدهید و شاید خودتان را هم در این راه سرگرم کنید. این دقیقاً کاری است که عکاس Karen Abad کرده، و مجموعه عکسهای «سریال مورد علاقه Olivia» را ساخته است. در این مجموعه عکس هایی از کودکی را مشاهده می کنید که با لباس هایش را طوری انتخاب کرده اند که شبیه به شخصیت های سریال های Game of Thrones، Girls و Breaking Bad در آمده است. در این مجموعه این کودک را می بینیم که شبیه به شخصیت هایی مانند Walter White، Khaleesi و Hannah Horvath در آمده است.

البته تجربه ای که Karen Abad در زمینه سینما و انیمیشن دارد خیلی در این زمینه به او کمک کرده است. Abad هفته ای را در Indiana و در کنار یک زوج از دوستانش می گذارند. این زوج خوش بخت بچه ای به نام Olivia دارند که این کودک سوژه اصلی این مجموعه عکاسی Abad شده است. یک روزی که می توانست خیلی خسته کننده و یکنواخت باشد به یک سری عکس بسیار جذاب تبدیل شد که همه را محو جذابیت و زیبایی Olivia کرده است. Abad توضیحاتی درباره چگونگی اتفاق افتادن این سری عکس ها داده است.

«از آنجایی که هوا خیلی سرد بود و تمام هفته رو در خانه بودیم، من و Cristina (مادر Olivia) تصمیم گرفتیم یک پروژه عکاسی از Olivia بسازیم.» شخصیت های دیگری که Olivia را به شکل آنها در آوردند شخصیت Frances در سریال House of Cards و Rust در سریال True Detective بوده است.

«او خیلی کوچک است، و باور کنید بسیار سخت بود که از او عکسی بگیریم که در حال خنده نباشد. او خیلی صبور بود و به ما اجازه می داد هر طور که می خواهیم لباس بر تن او بکنیم. دوست دارم Olive!»

م

منبع

برگرفته از: Exposure guide

نظرات شما

  1. حمید

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بسیار زیبا و دوست داشتنی مـــــــــــرســــــــــــی


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *