چگونه یک کارت ویزیت منحصر به فرد برای عکاسی خود ایجاد کنیم

من این روزها چندان طرفدار کارت های ویزیت نیستم. نه به خاطر این که مفید نیستند، بلکه چون اکثر افراد حتی بدون نگاه انداختن به وب سایت شما و کاری که انجام می دهید، آنها را در سطل زباله پرتاب می کنند. با این وجود خوب است که چند تا از آنها را در جیب خود داشته باشید. در این مطلب لنزک من یک راه حل برای استفاده از یک نوع خاص کارت ویزیت ارائه می دهم که مشتریان بالقوه شما ممکن است آنها/ را دور نیاندازند.

من ایده های عالی زیادی برای کارت ویزیت عکاسان دیده ام. برخی از آنها شبیه صفحه نمایش پشت دوربین هستند، برخی دیگر نمادهای سبک وار مربوط به عکاسی را نشان می دهند. متداول ترین تم (موضوع)، استفاده از یک آرم تجاری است. تمام اینها ممکن است جالب به نظر برسند اما هیچ ارتباطی با دلیل اصلی ای که افراد یک عکاس را استخدام می کنند، ندارند: این که بتوانند عکس های خوبی از آنها بگیرند. افراد ممکن است تحت تاثیر آرم شما قرار گیرند، اما این به آنها نمی گوید که آیا شما در حرفه خود موفق هستید یا نه. افراد ممکن است تحت تاثیر کارت ویزیت هوشمند شما قرار گیرند، اما این بدین معنی نیست که شما می توانید عکس های خوب بگیرید.

جامعه امروز تنبل است. عده کمی آدرس وب سایت شما را از روی کارت تجاریتان تایپ خواهند کرد، مگر این که شما برای آنها یک لینک بفرستید که بتوانند بر روی آن کلیک کنند. این یک واقعیت تلخ است. باید چیزی وجود داشته باشد که بر عدم تمایل آنها برای تایپ آدرس وب سایت شما غلبه کند. بسیاری از ما مشتریانی داریم چون بعضی از آنها یکی از عکس های ما را دیده اند. به همین دلیل به وب سایت ما رفته و ما را استخدام کرده اند. به نظر من، کارت ویزیت یک عکاس باید یک یا دو عکس از نمونه کارهایش را نشان دهد. به این ترتیب، مشتری حتی بدون دیدن وب سایت شما فورا می فهمد که کارتان خوب است یا نه. این یک راه حل ساده اما کارآمد است.

این کارت ویزیت من است:

کار خود را بدون شرم و خجالت تبلیغ کنید

در پشت آن، من آدرس وب سایت، ایمیل، و شماره تلفنم را درج کردم. در روی آن تصاویری از نمونه کارهایم نشان داده شده است، بنابراین اگر کسی آنها را دوست داشته باشد، ممکن است حتی بدون آنلاین شدن هم به استخدام من علاقه مند شود.

این ایده من از یک کارت ویزیت است: یک نمونه کار فیزیکی و اطلاعات تماس که در اختیار افراد قرار می گیرد. با این کارت ویزیت، شما مجبور نیستید ساعت ها وقت صرف ساختن یک چیز خلاقانه کنید که هیچ ربطی به نمونه کارهای شما ندارد. نمونه کار شما کارت ویزیت شماست و کارت ویزیت شما نمونه کار شما را نشان می دهد.

نویسنده: تیهومیر لازاروف (Tihomir Lazarov)


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *