یک جوجه تیغی با نمک که در Instagram تعداد زیادی دنبال کننده دارد

همه از دیدن Darcy خوشحال می شوند. توجهی که روی سری عکسهای Shota Tsukamoto از جوجه تیغی اش به وجود آمده که معمولاً به عنوان با نمک ترین جوجه تیغی دنیا از آن یاد می شود، به شدت رو به افزایش بوده و فراتر از انتظار است. Shota عکاسی ژاپنی است که یک مجموعه ای بی نظیر و فوق العاده از جوجه تیغی خودش با عنوان « Darcy جوجه تیغی پرنده» به تصویر کشیده است.

Darcy را مانند یک حرفه ای دنبال می کنند و تعداد هواداران او در Instagram رو به افزایش است. مجموعه عکسهای Darcy از حضور چند شخصیت معروف دیگر هم نیز بهره می برد، ستاره های دیگری مانند Gizmo و Gremlin.

Shota تقریباً سه سال است که عکسهای Darcy را در اینترنت می گذارد، و از آن موقع، این جوجه تیغی کوچک با نمک نزدیک به ۳۴۰,۰۰۰ هوادار در Instagram پیدا کرده است. که البته این عکسها اعتبار زیادی برای Shota به وجود آورده که با استفاده از یک جوجه تیغی معصوم و به تصویر کشیدن آن در شرایطی جذاب و کاملاً دوست داشتنی دل مردم را به دست آورده است.

Darcy در موقعیت ها و سناریو های مختلفی ظاهر شده، از ژست گرفتن با فنجان گرفته تا کارت های بازی. در عکس ها می توانید Darcy را در حال چرت زدن مثل یک گربه ببینید، یا پرسه زدن در اطراف M&M و یا نشسته در درون یک کفش… همه این عکسهای گوناگون را می توان در آلبوم «Darcy جوجه تیغی پرنده» دید. این جوجه تیغی دختر را می توان در شرایط دوست داشتنی و بسیار جذابی که Shota به وجود آورده است مشاهده کنیم.

این جوجه تیغی سه ساله اسم خود را از روی یک نوازنده برداشته است. Darcy اسم نوازنده گیتار Bass در گروه سبک Alternative به نام The Smashing Pumpkins است. همانند Darcy، نوازنده و موسیقی دان، Darcy جوجه تیغی هم یک سوپر استار تیغ تیغی است. بدون شک Darcy شخصیت محبوب Instagram باعث محبوبیت بیشتر نوازنده هم اسم خودش شده است. نگذارید تیغ تیغی های این جوجه تیغی گولتان بزند، این جوجه تیغی یک موجود دوست داشتنی و با نمک است.

در هر عکس Shato سعی کرده عکسی بهتر از عکس قبلی بگیرد. او عمداً این عکسها را طوری گرفته است که هر کس با نگاه کردن به آنها بتواند داستانی از آن بسازد و تا حدی Darcy را برای خودش ببیند. همچنین کتابی از مجموعه عکسهای Darcy برای کودکان چاپ شده است.

نظرات شما

  1. تبسم

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    سلام خسته نباشید خدمت لنزکی عزیز میشه لطف کنید هشتگ اینستاگرام عکاسان بزرگ دنیا و ایران رو بذارید. ممنون میشم.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *