آموزش عکاسی پرتره فضای باز: چگونه از نور طبیعی و فلاش تکمیلی استفاده کنیم

در این مطلب لنزک، ویدیویی از تونی نورثروپ (Tony Northrup) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به آموزش عکاسی پرتره در فضای باز (outdoor portraits) می پردازد. در این ویدیو خواهید دید که چگونه از نور طبیعی و فلاش تکمیلی (پُر کننده)، در عکاسی دیجیتال استفاده نمایید. برای مشاهده یا دانلود این ویدیو، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش عکاسی پرتره فضای باز


دانلود
م

منبع

برگرفته از: Tony Northrup

نظرات شما

  1. عکاسی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

    سلام،خسته نباشید،من قصد دارم یه اتلیه فضای باز بزنم میخواستم از شما کمک بگیرم،من دوربین۷۰۰Dکانن دارم،اما لنز مناسبندارم،شما چه لنزی رو پیشنهاد میکند تا سقف یک میلیون یا یک میلیون و نیم؟؟
    دیگه چه لوازمی مورد نیازمه؟
    مثلا برای نورپردازی یا…..
    خواهشا جواب بدین چون هیچ کس نیست که ازش بپرسم

    1. کبری ثریامحابد

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

      سلام عزیزم. وسایلی که نیاز داری یه فلاش اکسترنال خوب(میتونه جایگزین خوبی برای فلاش های استودیویی باشه و حملشم راحتره.)یه سافت باکس کوچک برای فلاش اکسترنال(یا یک دفیوزر چتری)،رفلکتور،لنز ۱۴۰-۱۸فکر کنم مناسب باشه ولی اگه پولشو داشته باشی لنز تله بگیری خیلی خوب میشه.چون عمق میدان بیشتر و در نیجه بوکه زیباتری از زمینه بهت میده

  2. HamidFeizi

    ۲ شهریور ۱۳۹۴

    خوب بود فقط در حالت وجود فلاش کچ لایت خیلی هم تغییر نمی کرد در ضمن لنزک این کیلیپی که قبل از شروع فیلما میزارم خیلی اعصاب خورد کنه لطفا عوضش کن.

    1. کبری ثریامحابد

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

      عزیزم سلام .کچ لایت رو حتی میتونی با یه کاغذ یا یه یونولین سفید توی چشم سوزه ایجاد کنی یعنی میتونه مثل یه رفلکتور عمل کنه،اگه شات بسته میگیری بده دست سوزه که پایین صورتش نگهه داره نیازی هم به فلاش نداره


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *