عکاسان حرفه ای – مجموعه عکسهای با ارزش از همنشینی دو برادر با حیوانات روستایی

Elena Shumilova عکاس روسی، در گذشته ای نزدیک، در سال ۲۰۱۲ اولین دوربین خودش را گرفت، اما خیلی زود، استعداد کم نظیر خودش را به نمایش گذاشته که می توانید در صفحات شخصی او در سایت های Flickr و ۵۰۰px این عکسها را ببینید. عکسهای فوق العاده او بسیار هیجان انگیز هستند، هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ مفهومی. بدون شک او در عکاسی استعداد بالایی دارد، اما دو پسر او هم به همان اندازه در این عکسها نقش داشته اند، چرا که نقش سوژه هایی استثنایی را در این عکسها بازی کرده اند.

در عکس ها، این دو برادر در آرامش کامل در نقش خود فرو رفته اند و مشغول هم نشینی با گربه، جوجه اردک، خرگوش و سگ خود هستند، تمامی این عکسها در خانه آنها و در محیطی روستایی گرفته شده اند. مادر هنرمند آنها چندین عکس دلگرم کننده از آنها گرفته که به راحتی می توان با آنها ارتباط بر قرار کرد.

«وقتی عکسی را ترکیب بندی می کنم خیلی به حس و بصیرت خودم اعتماد دارم. معمولاً از بیان چیزی که احساس می کنم برای عکسها الهام می گیرم، به همین دلیل معمولاً نمی توانم دقیقاً راجع به آن چیزی بگویم» گوشه ای از صحبت های اخیر Shumilova بود. هیچ جای شکی نیست که دو پسر او ارتباط بسیار خاص و نزدیکی با حیوانات دارند، برای همین هم تعداد بسیار زیادی از حیوانات در مزرعه آنها وجود دارند.

این یک مجموعه با طراوت از عکسهایی پر از عناصر طبیعی و خاکی است. تغییر فصل هم نقش بسیار برجسته ای در این مجموعه دارد، تغییر و تعدد زیاد بافت ها و رنگها در این عکسها در بین فصل های زمستان، بهار، تابستان و پاییز دیده می شود. «هنگام عکاسی ترجیح می دهم از نور طبیعی استفاده کنم (هم بیرون و هم داخل خانه)، به همه شرایط نوری علاقه دارم (نور خیابان، نور شمع، مه، دود، باران و برف)، همه این شرایط عمق حسی و دیداری خاصی به عکس می دهند.» گوشه دیگری از صحبت های Shumilova بود.

این مادر عکاس روسی از دوربین Canon EOS 5D Mark II به همراه لنز ۱۳۵mm برای گرفتن این عکسها استفاده کرده است. این عکاس حرفه ای در طول روز دوربین را به همراه دارد و عکس می گیرد، و در عصر عکسهایش را ویرایش می کند.

می توانید عکس های دیگر او را که در عین حال که شخصی است ولی برای همه بینهایت جذاب است را از صفحه Flickr او (Elena Shumilova) ببینید.

م

منبع

برگرفته از: Exposure guide

نظرات شما

  1. آرش

    ۸ فروردین ۱۳۹۳

    با سلام
    من خواهشی دیگه داشتم؛ اگر ممکن هست کمی هم در مورد سایت ۵۰۰x و نحوه ی کار با اون برامون شرح بدید.
    کلا فکر کنم در کنار عکاسی معرفی چنین صفحات اجتماعی هم مناسب و درخور توجه باشه.
    از شما برای تمام مطالب زیبایتان تشکر می کنم.
    آرش

  2. سروش

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

    وای خدای من ایشون سال ۲۰۱۲ دوربین به دست گرفته و چنین عکس های خارق العاده ایی گرفته واقعا من در حیرتم که چنین عکاسی و با چنین سابقه کمی به گرفتن این عکس های حرفه ایی بپردازد______دهانم از تعجب باز مانده

    (جناب زند لطفا امکان ویرایش نظر ها را به سایت اضافه کنید برای رفع اشکال و غلط املایی یا هر دلیل دیگر)
    مرسی از شما

    1. زند

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

      بله بسیار جالب هست و کار های ایشان نیز پر از حس و زیبا هستند و همانطور که شما می فرمایید حرفه ای. پیشنهاد بسیار خوبی است، ما باید سیستم نظرات سایت را کمی پیشرفته تر و کامل تر کنیم، انشاالله فرصت شود این کار را خواهیم کرد. ممنون از شما

  3. سروش

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

    اتفاقا چند روز قبل به لیست دنبال کننده هاش(Elena Shumilova) اکانتم رو اضافه کردم

    متشکرم بابت معرفی و عکس های جذاب این سری

    1. زند

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

      چه خوب است که مطالب را با دقت و علاقه دنبال می کنید. تشکر فراوان


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *