تایم لپس ماکرو زیبا از حل شدن قرص های مختلف در آب

در این مطلب لنزک شاهد یکی از آخرین کار های کانال یوتیوب اتاق ماکرو (Macro Room)، یک ویدیو تایم لپس ماکرو تماشایی از حل شدن قرص های مختلف در آب، خواهید بود. سوژه های عکاسی جالب همه جا هستند، اگر حرف ما را قبول ندارید، شاید این ویدیو شگفت انگیز تایم لپس عکاسی ماکرو از مسکن ها، ویتامین ها و قرص های دیگر نظر شما را تغییر دهد. در ادامه با ما برای تماشای این ویدیو، پشت صحنه ها و کسب اطلاعات بیشتر همراه شوید.

تایم لپس ماکرو زیبا از حل شدن قرص های مختلف در آب


دانلود

این تایم لپس (timelapse) توسط عکاس ۲۷ ساله بن وانیش (Ben Ouaniche) ساخته شده که یک کانال یوتیوب جالب به نام اتاق ماکرو (Macro Room) شروع کرده که به دنیای ماکرو اختصاص دارد. ما در لنزک شماری از این ویدیو ها را برای علاقه مندان به دنیای ماکرو و نشان دادن پتانسیل های عکاسی ماکرو منتشر می کنیم.

«من عاشق عکاسی ماکرو، تایم لپس و هر چیز دیگری که خلاقیت و ابزار تکنیکی پیچیده را، برای ساخت تصاویری که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند، ترکیب می کند هستم. من در این ویدیو از لنز های ماکرو، کنترل کننده تایم لپس حرکت دار و ابزار دست ساز خانگی متعدد استفاده کرده ام تا زیبایی پشت حل شدن قرص ها را به نمایش بگذارم».

بن درباره تجهیزات و چیدمانش اینگونه توضیح می دهد:

«من از لنز های ماکرو، Canon MP-E 65 برای عکس ها با نزدیک ترین رنج ، Canon 100mm L برای رنج متوسط و Canon 50mm 1.4 برای شات های اطراف استفاده کرده ام. در برخی عکس ها من از کنترل کننده تایم لپس حرکتی (motion control Time-lapse) برند genie استفاده کردم تا پایه مخزن قرص ها را درحالیکه دوربین ثابت بود بچرخانم، این تکنیک حرکت واقعی اضافه می کرد و به ارائه نمای عمیق تری از صحنه کمک می کرد».

نظرات شما

  1. مهرنوش ملاحسنی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام
    ممنون میشم در خصوص چگونگی تهیه این قرص های رنگی راهنماییم کنید. با تشکر


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *