سایت Explorecams اطلاعات برترین دوربین ها و لنز های جهان و تصاویر آن ها را در اختیار شما قرار می دهد

سایت ExploreCams یک موتور جستجو با پارامترهای نسبتا تعریف شده است که به شما اجازه می دهد در میان مجموعه ای از عکس های گرفته شده با دوربین ها و لنزهای خاص جستجو کنید، تا بدانید باید از خرید لوازم و تجهیزات عکاسی بعدی خود چه انتظاری داشته باشید. این سایت می تواند به سوال هایی از قبیل پُر استفاده ترین/برترین دوربین ها در جهان کدامند؟ برترین لنز ها کدام اند؟ و چه لنز و دوربین هایی بیشتر با هم استفاده می شوند؟ پاسخ دهد. اطلاعاتی که می توانند شما را در انتخاب و خرید دوربین و لنز یاری دهند. در ادامه این مطلب لنزک، شما عزیزان را با این سایت یا اپلیکیشن تحت وب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

سایت ExploreCams با استفاده از داده کاوی یا پردازش اطلاعات سایت های اشتراک گذاری/فروش عکسی مثل ۵۰۰px، Flickr، و مجموعه ای از سایت های دیگر، میلیون ها عکس را با داده های EXIF آنها بررسی و جمع آوری می کند، به طوری که شما می توانید آنها را مشاهده کنید تا ببینید تصاویر دوربین انتخابی شما در واقع چطور به نظر می رسند.

این سایت از طریق نمودار و اینفوگرافیک به شما محبوب ترین لنزها (پر استفاده ترین لنز ها)، محبوب ترین دوربین ها (پر استفاده ترین دوربین ها)، تنظیمات، و غیره را در هر برند نشان دهند. شما حتی می توانید متداول ترین فاصله کانونی یا سرعت شاتر مورد استفاده توسط هر کدام از برندهای کانن، نیکون، فوجی، سونی، اپل، و غیره را ببینید. شما همچنین می توانید ببینید که دوربین محبوب یا مورد نظرتان بیشتر با چه لنز هایی استفاده شده است که می تواند بسیار مفید باشد.

دوربین Canon EOS 5D MARK III بیشتر با این لنز ها استفاده شده است.

لیست ۵۰ دوربین دیجیتال برتر با لنز قابل تعویض (برای مشاهده به همراه به روز رسانی اینجا کلیک نمایید).

این سایت را به طور کامل در اینجا (explorecams.com) بررسی کرده، و لطفا برایمان بنویسید که ترکیب لنز و دوربین نهایی مورد علاقه شما چیست، ترکیبی که تنها اگر می توانستید یک مورد داشته باشید، آن را انتخاب می کردید (یا در حال حاضر دارید).

نظرات شما

  1. شاهین

    ۱۹ دی ۱۳۹۵

    سلام
    بنظر من هم نمیشه براساس آمار استناد کرد. آمار خرید مردم ؛ با خرید عکاس های حرفه ای خیلی فرق داره
    مثلا لنزهای نامبرده اصلا جزو ۱۰۰ لنز برتر هم حساب نمیشن . تو لیست خبری از لنز های زایس نیست . نایکن d810 و سونی a7r2 که بهترین دوربین های امروز هستن هم توی لیست ها نیست . دوربین کانن d5 iii خیلی مدته که جایگاه اصلیش رو از دست داده چون سونی و نایکن با قیمت های ۱۰۰۰ دلار کمتر دارن دوربین های خیلی خیلی بهتری نسبت به مارک ۳ ارایه میکنن .
    بنظر من dpreview و dxo و کانال های حرفه ای یوتیوب ، منابع بهتری هستن
    ما که از ۲۰۱۲ با کنون خداحافظی کردیم. الانم با تاریخچه ی پرافتخارش سرپا هست … سهامش هم افت کرده و روز به روز وضعش داره بدتر میشه تا یکی دوسال دیگه ۵d mark5 رو بسازه . چون مارک ۴ هیچ تکونی به وضع الانش نداد مارک۵ آخریش شانسشه

  2. Djawad

    ۱۳ دی ۱۳۹۵

    به نظرم این سایت صرفا خاصیت آماری داره.سایت بهتری که برای انتخاب بهترین دوربین و ترکیب لنز وجود داره DXO ست.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *