مجموعه عکس مازندران از بردیا سعادت عکاس منظره حرفه ای ایرانی

بردیا سعادت، یکی از عکاسان منظره برجسته ایران و ساکن ارومیه است. این عکاس منظره حرفه ای به مناطق زیادی از کشور ایران سفر کرده و عکس هایی تماشایی از مناظر دیدنی ایران به ثبت رسانده است. در ادامه این مطلب لنزک، از شما عزیزان برای تماشای مجموعه عکس «مازندران» این هنرمند دعوت می کنیم.

صفحه فیسبوک، اینستاگرام و کانال تلگرام بردیا سعادت

telegram.me/saadat_photography

https://www.facebook.com/bardia.saadat.5

http://instagram.com/bardia_saadat

نظرات شما

  1. مجیذ طریقتی

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

    با سلام و احترام
    استاد بردیا سعادت یکی از هنرمندان عکاس و مرد اخلاق این کشور هستند و ایشان از لحاظ اخلاقی و رفتاری شاخص هستند و همیشه علم و هنر خود را در خدمت نواموزان قرار میدهند و به نظر من باید از این نوع هنرمندان حمایت بشود و همه گونه امکانات و تجهیزات در اختیار ایشان باشد تا بتواند با هنر خود جهانیان را مسحور زیبایهای ایران بنمایید .الان ایشان با کمترین امکانات و حمایت مردمی چنین هنری را ارایه میدهند و اگر سازمانی باشد این نوع هنرمندان را در ایران حمایت کندمطمین باشید که ایران در جهان شاخص میشود و این سبب ثبت تصاویری ماندگار از ایران و ارتقا ی هنر عکاسی میشود.
    تصاویر زیبایی ایران از دریچه لنز استاد سعادت طراوت و شیرینی خاصی دارد و استاد با تمرکز بر نکات ریز و استفاده از رنگهای گرم و سرد بطور همزمان تصاویری را ثبت میکنند که نیاز به تکنیکهای ناب عکاسی و هنر ادیت میباشد.
    با ارزوی ارتقا هنر عکاسی در ایران و حمایت از هنرمنذان عرصه کار و تلاش.
    با تشکر
    مجید طریقتی


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *