جشنواره عکاسی «طعم تنهایی» با موضوع غذا و تنهایی انسان برگزار می شود

دلینو که یک سامانه آنلاین سفارش غذاست، جشنواره عکاسی «طعم تنهایی» را با موضوع غذا و تنهایی انسان معاصر برگزار می کند. این جشنواره سراسری که در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل برگزار می شود، از ۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه پذیرای عکس هایی خواهد بود که بر اساس قوانین جشنواره گرفته و ارسال شده است.

در وب سایت این جشنواره آمده است: آثار ارسالی باید به صورت قابل درک به موضوع غذا و تنهایی اشاره کند. هدف از این موضوع پرداختن و نکوهش یکی از معضلات زندگی امروز آدمی یعنی تنهایی و انزوا است. منظور از غذا در این فراخوان وعده های اصلی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها است و به هیچ عنوان مواردی مثل تنقلات و نوشیدنی ها به عنوان غذا به حساب نمی آید.

عکس های ارسال شده به این جشنواره توسط داوران حرفه ای حوزه عکاسی، داوری خواهد شد و به آثار اول تا سوم جوایز ارزنده‏ای اهدا خواهد شد.

گروه داوران این جشنواره شامل کیارنگ علایی، ساعد نیک ذات و داریوش کیانی است که هر کدام در حوزه عکاسی و داوری جشنواره های عکاسی سوابق برجسته ای دارند.

جوایزه این جشنواره شامل دو سکه بهار آزادی به نفرات اول هر بخش (دوربین حرفه ای و موبایل)، یک سکه بهار آزادی به نفرات دوم هر بخش و یک نیم سکه بهار آزادی به نفرات سوم هر بخش خواهد بود. ضمن اینکه از عکس های برگزیده یک نمایشگاه نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همچنین به هر عکس پذیرفته شده در هر یک از بخش های عکاسی با دوربین حرفه‌ای یا موبایل، مبلغ یک میلیون ریال حق تالیف (جدا از جوایز بخش ها) اهدا خواهد شد و به هر عکاس راه یافته به نمایشگاه، گواهی دو زبانه شرکت اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای اطلاع کامل از نحوه برگزاری جشنواره، قوانین شرکت در آن و ارسال عکس های خود به وب سایت جشنواره عکاسی طعم تنهایی مراجعه کنند.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *