دوربین Canon 7D Mark II

سری اول این دوربین یعنی Canon EOS 7D 5 سال پیش معرفی شد، و از همان سال یکی از دوربین های مورد علاقه عکاسان در سراسر جهان بود.

قبل از رونمایی از دوربین Canon 7D Mark II در Photokina اطلاعاتی از این دوربین فاش شد

مدت زیادی طول کشید تا مدل جدیدی از این دوربین تولید شود، و در نمایشگاه Photokina امسال قرار بود از نسخه جدید این دوربین رونمایی شود. عکسی که در بالا مشاهده در وب سایت ژاپنی Digicame-info قرار گرفته، و همراه با آن کمی از مشخصات این دوربین بیان شده است.

با اینکه ظاهر این دوربین تغییرات زیادی را نشان نمی دهد، و کماکان همان طراحی ضد گرد و غبار را داراست، اما در امکانات و قابلیت های این دوربین تغییرات زیادی صورت گرفته و تفاوت آن با مدل قبلیش در مشخصات داخلی آن است. دوربین Canon 7D Mark II سنسور CMOS 20.2 مگاپیکسلی دارد، این دوربین ۶۵ نقطه فوکوس خودکار دارد، و از پردازنده dual DIGIC 6 بهره می برد.

این دوربین با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه به صورت متوالی عکس می گیرد، و از سنسور نورسنجی جدید RGB و IR 150,000 پیکسلی بهره می برد. این دوربین می تواند با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند، همچنین این دوربین بر روی خود سیستم GPS دارد.

به نظر می آید این دوربین طوری طراحی شده که خیلی جلب توجه نکند، که این دقیقاً همان چیزی است که طرفداران دوربین EOS 7D انتظارش را داشتند. حال چیزی که باید دید این است که آیا نسخه Mark II دوربین EOS 7D می تواند کیفیت بالای دوربین اولیه خود را بهتر کند.

Photokina بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی عکاسی در جهان است، در این نمایشگاه شاهکار های صنعت عکاسی هر دو سال یک بار به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه در تاریخ ۱۶ تا ۲۱ September در شهر Cologne برگذار شد، و رونمایی های بزرگی از شرکت های بزرگ در این نمایشگاه صورت گرفت.

م

منبع

برگرفته از: trustedreviews

نظرات شما

  1. مصطفی معراجی

    ۵ دی ۱۳۹۳

    در قطع کراپ دار واقعا دوربین بی نظیری هست.

  2. amin

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳

    بعضی اوقات انقدر حرص میخورم که هی میگن این کراپه و اون فول فریمه و حیف که نیست و حیف که هست…
    آخه عزیز من . آخه خانم . آخه آقا یعنی کانن یا نیکون نمیدونه چی میسازه…
    یخوده مطالعه کنین بد نیست.
    تحقیق کنین این دوربین و دروبینی که میخواین بخرید به چه کاریتون میاد بعدش نظر بدین.
    کسی که عکاسی ورزشی میکنه و یا عکاسی حیات وحش و خبری و …صد در صد جزو بهترین دوربینهاست!
    حالا هی بگین آه چرا کراپه و فول فریم نیس!! والا!!!!

    1. سعید هاشمی

      ۴ آذر ۱۳۹۳

      دوست من، بنده اکثریت نشریه های انگلیسی زبان عکاسی رو میخونم، تفاوت های یه سنسور کراپ و فول فریم رو هم کامل درک میکنم، ضمنا نیکون و کنون بیشتر از اونی که به فکر ساختن بهترین باشن، به دنبال پر کردن گپ خالی قیمتی بین دوربین هاشونن بمنظور مصارف مختلف هستن. تنها دلیلی که ۷d markII فول فریم نیست هم همینه. وگرنه رقیب ۵D خود کنون میشد. شما کدوم منابع رو مطالعه میکنید؟


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *