نمونه های باشکوه عکاسی از قطره های آب – توسط کُری وایت

عکاسی از قطره آب، خود یک فرم هنری است. هرکس برای گرفتن عکسی منحصر به فرد از تکنیک ها و روش های متفاوتی استفاده می کند. از آب گرفته تا شیر، روغن تا رنگ نقاشی، هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد. کُری وایت یکی از علاقه مندان عکاسی از قطره های آب است. به گفته او، “این نوع عکاسی به شما اجازه می دهد چیزی را که چشم انسان قادر به دیدن آن نیست به تصویر بکشید.”

هرکه به عکاسی ماکرو علاقه دارد زمانی عکاسی از آب را در حرفه خود آزمایش کرده است. جالب ترین نکته اینجاست که هرچه تلاش کنید یک تصویر را دوباره خلق کنید، علیرغم تنظیمات دقیق و دقت بسیار، باز هم نتایج منحصر به فردی می گیرید.

او بیشتر این عکس های پیچیده قطرات آب را با استفاده از تنظیمات دستی، قطره چکان و زمان بندی صحیح گرفته است. اما شکل های پیچیده تری که مشاهده می کنید حاصل کار کردن با دستگاه ماشین زمان (Mumford Time Machine) است که به او این امکان را داد که حتی فرم های زیبا تر یا پیچیده تری از قطرات آب را به تصویر بکشد. لطفا توجه کنید که این ها کار های فوتوشاپی نیستند. اگرچه او تمیز کاری هایی مثل تنظیم رنگ، نور و شارپ کردن را انجام داده است.

ماشین زمان و قطره های آب: ماشین زمان تنظیماتی دارد که عکسبرداری از قطرات آب را ساده می کند. با فشردن یک دکمه شاتر باز می شود، قطره رها می شود و فلاش در زمان مشخص و دقیق برنامه ریزی شده زده می شود تا تصویر مورد نظر شما ثبت گردد.”


در ادامه شما را به دیدن محیط کار او دعوت می کنیم

Photographer, Corrie White

نظرات شما

  1. رضا

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی خیلی قشنگ 🙂

  2. محمد علی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳

    عالیه دستتون درد نکنه.

  3. dilemma

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

    عجب وبلاگ خفنی داری! ایول بابا دمت گرم

  4. میلاد صولت

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

    wow…..عجب… لایک داره


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *