مجموعه عکس سرزمین عجایب از Kirsty Mitchell عکاس فاین آرت

پروژه عکاسی سرزمین عجایب (Wonderland) در سال ۲۰۰۹ توسط Kirsty Mitchell آغاز شد و به مدت ۵ سال ادامه یافت. عکس فوق آخرین عکس از این مجموعه شگفت انگیز است. Kirsty می گوید: «این مجموعه عکسی است که به یادبود مادرم که سال ۲۰۰۸ به علت سرطان درگذشت آغاز کردم و کاملا از بودجه شخصی است. من به عنوان یک هنرمند هرآنچه که در کادر است را طراحی کرده و با دست می سازم، این شامل لباس ها و همه وسایلی است که در صحنه مشاهده می کنید. هیچ طراح یا گریمور دیگری در کار نیست. تمامی این صحنه ها در لوکیشن عکاسی شده اند و هرآنچه که مشاهده می کنید در اندازه و رنگ واقعی است. گرفتن برخی از این عکس ها تا ۵ ماه طول کشیده است. آنقدر چیز ها برای گفتن و توضیح دادن هست که نوشتن همه آن ها غیر ممکن است». در ادامه این مطلب لنزک مجموعه عکسی شگفت انگیز از پروژه عکاسی «سرزمین عجایب» را به همراه بیوگرافی این هنرمند برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همچنین در این مطلب ویدیو پشت صحنه آخرین عکس این مجموعه با عنوان «خانه» آورده شده که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

بیوگرافی Kirsty Mitchell

Kirsty Mitchell عکاسی بریتانیایی و متولد ۱۹۷۶ است. او در سن ۱۶ سالگی تحصیلات عالیش را با خواندن فاین آرت (fine art)، عکاسی و تاریخ هنر آغاز کرد. بعد از آن در ۱۹ سالگی از کالج فشن لندن دیپلم گرفت و سپس در رشته طراحی مد، ۳ سال در کالج مد Ravensbourne تحصیل می کند تا مدرک کارشناسیش را بگیرد. طی این زمان، او در استودیو طراحان پیشرو بریتانیایی، Alexander Mc Queen (سال ۱۹۹۹-۲۰۰۰) و Hussein Chalayan (سال ۲۰۰۰-۲۰۰۱) کاراموزی کرد. او سال ۲۰۰۱ و در سن ۲۵ سالگی فارغ التحصیل می شود.

Kirsty در سن ۳۲ سالگی علاقه اش به عکاسی را بازمی یابد و ارتباط احساسی عمیق تازه ای با این رسانه در او شکل می گیرید که به درمان سرطان کشنده مادرش بازمی گردد.

۷ ماه بعد از اتفاق غم انگیز از دست دادن مادرش، Kirsty برای رو به رویی با غم و اندوهش خود را بیشتر غرق در عکاسی کرد. او در تابستان سال ۲۰۰۹ پروژه ای با نام «سرزمین عجایب – Wonderland» را به یادبود مادرش آغاز کرد که ۵ سال به طول انجامید.

بعد از ۵ سال که مجموعه عکس سرزمین عجایب در نوامبر سال ۲۰۱۴ پایان یافت، فورا برنده ۲ جایزه بین المللی شد. او برنده جوایز زیادی چون International Photography Awards در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ است.

او هم اکنون به عنوان یک هنرمند تمام وقت در لندن مشغول کار و زندگی است. همچنین به فعالیت خود به عنوان سفیر نیکون (Nikon Ambassador) شاخه عکاسی فاین آرت (Fine Art Photography) در بریتانیا ادامه می دهد.

Nikon Ambassadors یا سفیران نیکون: تعدادی از با استعداد ترین و پر نفوذ ترین افراد در عکاسی و هنرمندان چندرسانه ای بصریند که امروزه در بیزینس هستند.


ویدیو آخرین صحنه مجموعه عکس سرزمین عجایب


دانلود

نظرات شما

  1. یاسمن

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی عااالی بود. ممنون از سایت خوبتون. کلی چیزای خوبی یاد می گیرم ازتون.

  2. نادیه

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فوق العاده بودن!واقعا خلق چنین تصاویری خیلی سخته.با تشکر از شما

    1. سامان نویسنده

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      تشکر از اینکه دیدگاهتان را مطرح می نمایید، موفق باشید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *