از کجا بخرم؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
 من مبتدی هستم و میخوام دوربین نیکون D5500 رو بخرم. می شه فروشگاه مطمئن و مناسبی رو بهم معرفی کنید که خیالم راحت باشه؟ دیجی کالا خوبه برای خریدش؟
 
در ضمن جایی رو سراغ دارید که بشه قسطی هم خرید کرد؟ ترجیحم روی قسطی هست مگر این که نشه و یا نصرفه.

5 پاسخ

سلام من اون موقع که دوربینمو خریدم از فروشگاه های اینترنتی خبر نداشتم زیاد به جز دی جی کالا که گرون میداد و از پایتخت فروشگاه مدرن سیستم خریدم(البته تخفیف میدهند از قیمتی که اولش میگن)و قیمتشون از کل مغازه ها کمتر بود،بعدا با افرنگ اشنا شدم که قیمتاش عالیه،بقیه وسایلمو از فروشگاه اینترنتی افرنگ خریدم…

#1

درود به وب سایت نورنگار حهت خرید اقساطی یه نگاه بندازید. 
http://www.dorbinshop.com 

#2

نور نگار واقعا عالی هست مخصوصا به خاطر گارانتی فوق‌العاده ای که میده (اگر دوربین ضربه بخوره یا آب بخوره و یا… گارانتی باطل نمیشه و جنس تعویض میشه!) بنده خودم هم از همون جا خریدم. 
ولی اگر گارانتی براتون مهم نیست می تونید از خانه عکاسان افرنگ و دی جی کالا هم با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید.

#3

یکی از سایت هایی که جدیدا وارد مبحث دوربین شده پیکسل است اما متاسفانه کارمندانش اطلاعاتی در خصوص دوربین و عکاسی ندارند + هیچگونه خدمات پس از فروشی هم نداره و توی فاکتورش ذکر کرده که تعویض یا پس گرفته نمیشه. اطلاعاتی که دوستان در خصوص نورنگار و افرنگ دادن کاملن صحیح است. 

#4

تجهیزات نور پردازی و .. را می توانید بی واسطه از فروشگاه آداک  تهیه بفرمایید قیمت ها فوق العاده اقتصادی می باشد.
TKADAK.COM

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان