استفاده از ریموت ویلتراکس

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام وقتتون ب خیر . من دوربین ۷d کنون دارم و تازگیا یه ریموت ویلتراکس براش خریدم و میخوام عکاسی تایم لپس انجام بدم ولی اصلا نمیتونم باش کار کنم .. نمیدونم چجوری کار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید مدلش viltrox  jy_710 . c3   

2 پاسخ

دوست عزیز
اگر مایل هستید بین فریم های عکس هایتان فاصله نباشد،من یک روش بسیار ساده پیشنهاد میکنم.تنظیمات دوربین را در حالت دستی به دلخواه انجام دهید.دوربین را در حالت عکاسی پیاپی قرار دهید.ریموت را بدون تنظیم خاص به دوربین متصل کرده و کلید شاتر دستی آن را قفل نمایید تا دوربین شروع به عکاسی نماید.چون دوربین در حالت عکاسی پیاپی است تا زمانی که شاتر قفل است مثل این است که انگشت شما روی کلید شاتر است.از این روش برای عکاسی از رد ستاره ها،بازشده گله،حرکت مردم در خیابان و … میتوان استفاده کرد.
اما اگر قصد داریم تایم لپسی بسازید که بین هر فریم با فریم بعدی تأخیر زمانی باشد بفرمایید تا باز اگر کمکی از دستم بر آمد انجام دهم.
موفق تر باشید!
 

#1

… باز شدن گل ها …

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان