با نیکون D700 نوچیکار کنم

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام ، سال ۲۰۱۲ یک دوربین نیکون ِِD700با تجهیزات کامل ولنز ۲۸-۳۰۰ و فلش Sb-900برای شروع عکاسی خریدم کمتر از ۱۰۰۰ شات گرفتم تو محدوده زمانی ۵،۶ ماه وتا به امروز حتی برای تماشا کردن بیرون نیومده واستفاده نشده، حالا دیگه عکاسی رو به صورت حرفه ای نمی خوام ادامه بدم . بفروشم ؟پول جمع کنم به روزکنم؟بفروشم یک دوربین خونگی بگیرم ،لطفاً کمکم کنیدواگه مدلی مد نظر دارید راهنمائیم کنید (البته می خوام یه دوربین داشته باشم)ممنون

1 پاسخ

سلام
وقت بخیر
اینکه دوربین رو بروز کنید یا بخواین دوربین دیگه ای خریداری کنید کاملا به هدف شما و میزان توقعتون از عکاسی بستگی داره. مثلا شما اگر میخواین از خانواده عکس بگیرین و صرفا برای ثبت وقایع دوربین داشته باشید خوب این خیلی زیاد هم هست. اما در همین صورت اگر توقعتون از کیفیت عکس بالا باشه خوب باید همین دوربین رو نگه دارین.
پس در ابتدا هدفتون و میزان توقعتون رو روشن کنید.
دوربین های امروزی با حجم کمتر و هزینه کمتر کیفیت بسیار بالایی رو ارائه میدن. شما میتونید هم از برند نیکون و هم از برند کنون و یا سونی خریداری کنید. البته دوربینی که شما دارید فول فریم هست و دنیای خاص خودش رو داره?
ولی دوربین های رده پایین تر مثل  D7700 نیکون یا ۸۰D کنون هم گزینه های بسیار خوبی هستند
به هر حال راه های مختلفی پیش روی شماست و برای توضیحات بهتر باید هدف و توقعتون مشخص باشه
سوالی بود در خدمتم.

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان