بین دوربین نیکون d7100 ودوربین d70 کنون کدام گزینه ی بهتریست؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

3 پاسخ

سری d70XX نیکون دوربین های crop sensor بی نظیری هستند …

#1

تفاوت آنچنانی وبارزی ندارند که مثلا بخوایم یگیم کنون بهتره یا نیکون .اون امکانات اضافی هم به مرور زمان فراموش میشوند. ببینید با کدوم راحت تر هستین و علاقه به کدوم برند دارین اونو انتخاب کنید .نیکون d7100 یک دوربین فوق العاده است و کنون ۷۰D خیلی خوشدست و مورد قبول عکاسان هست.من به شخصه چون لنز برام اهمیت داره و قیمت لنزهای کنون ارزونه ۷۰D را مناسب میدونم .گرچه نیکون D7100 هم خیلی خوبه. یکیشو انتخاب کنید و عکاسی رو ادامه بدین .عکاسی مثل دنیای موبایل و گوشی نیست که بگیم فلان دوربین بهتره.اگه عکاس باشی با دوربین آنالوگ هم میتونی بهتر از این دو تا دوربین عکس بندازی. موفق باشید

#2

دعوا و جنگ بین نیکون و کانن دعوا بر سر بهتر یا بد تر نیست . روی کاغذ و در مقایسه تئوری نمیشه گفت نیکون بهتره یا کانن اما دوتا پارامتر وجود داره که تعیین میکنه شما نیکون بخری یا کانن اول اینکه شما با کدام راحت تری ! دوم اینکه چه لنزی میخوای تهیه کنی ؟ برای کار پرتره من کانن رو پیشنهاد میدم چراکه لنزهای بدرد بخور و خوبش برای این ژانر از عکاسی به نسبت قیمت مناسب تری داره ! 

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان