تفاوت ۶۰D و ۶۰۰D چیست ؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

تفاوت
۶۰D
و
۶۰۰D
چیست ؟
واینکه  لنز ۵۰mm F/1.8 AF D و ۳۵mm f/1.8G 
برای این دوربین ها موجوده ؟
آیا دوربین های خوبی برای پرتره هستند ؟؟ با این لنزها..
 

5 پاسخ

با یک جستجوی ساده توی اینترنت می شد تفاوت این دو دوربین رو فهمید، دوربین Canon 600D از دسته ی DSLRهای سطح مبتدی هست و ۶۰D از DSLRهای سطح متوسط، از برتری های ۶۰D میشه به سرعت شاتر بالا تر، سرعت عکاسی پیاپی بیشتر، روشن شدن بسیار سریع تر و لگ شاتر کمتر، نقاط فوکوس بیشتر،و همینطور بدنه ی حرفه ای تر (وجود مانیتور وضعیت روی بدنه) اشاره کرد.
از بابت لنز احتیاجی نیست نگران باشید، لنز ۵۰میلیمتر برای پرتره مناسب تره
اما Canon 60D کمی قدیمی هست و زیاد پیشنهاد نمیشه، اگر قصد خرید دوربین DSLR سطح متوسط دارید Canon 70D گزینه ی بسیار بهتریه در غیر این صورت Canon 700D پیشنهاد می شه.

#1

خیلی ممنون و متشکرم بابت توضیحاته کاملتون…
و یه سوال دیگه..
به نظر شما در سقف همین دو دوربین در رده نیکون چ مدلایی پیشنهاد میکنید ؟
به نظره شما نیکون یا کنون ؟
 

#2

این دو دوربین دو سقف مجزا دارن شما باید مشخص بکنید که تا چه میزان می تونید هزینه کنید، 
 
هم کانن و هم نیکون دو برند کاملا محبوب و مشهور هستن و انتخاب از بین اونها سلیقه ایه و بستگی به سبک کار خریدار داره، تفاوت های کوچکی در ظاهر و امکانات دارن به عنوان مثال اکثر دوربین های نیکون از فلاش اکسترنال (بی سیم) پشتیبانی می کنن اما برای استفاده از این فلاش ها در دوربین های کانن باید Transmitter خریداری بشه، کانن ۶۵۰D,700D,70D,100D صفحه نمایش لمسی دارن که باعث میشه انتخاب نقطه ی فوکوس بسیار راحت تر بشه و همینطور مشاهده و زوم کردن روی تصاویر گرفته شده راحت تر بشه اما عکاس های حرفه ای این قابلیت رو نمی پسندن چون مزاحم کارشون میشه و ممکنه به اشتباه تنظیمات دستکاری بشه و همینطور قیمت دوربین هم بالا تر میره، دوربین های نیکون تصاویر شارپ تر و عمق رنگ بیشتری دارن همینطور اغلب رزولوشن سنسور بالاتری هم دارن که برای چاپ مناسبه، دوربین های کانن سری جدید سنسور تصویر هیبریدی دارن که باعث میشه فوکوس در حالت Live View و فیلم برداری بسیار سریع تری داشته باشن، و این قبیل تفاوت ها.
درحال حاضر بهترین دوربینی که با بودجه ی زیر ۲میلیون میشه خرید (فقط بدنه ی دوربین) دوربین Nikon D5300 هست که بنده به همه پیشنهاد می کنم چرا که چه از لحاظ کیفیت تصویر و نویز کم و چه از لحاظ امکاناتی مثل WiFi بهترین دوربین در این رنج قیمت محسوب میشه و برای بودجه ی زیر ۴ میلیون هم Canon 70D دوربین بسیار خوب و حرفه ای ایه.

#3

واقعا از توضیحات کاملتون متشکرم…
خیلی کمک کرد..
فقط یه لطفه دیگه بکنید یه راه ارتباط باهتون بهم بدین …
ک سوالامو بپرسم ازتون…

#4

خواهش می کنم دوست عزیز
بهتره سوال رو همین جا مطرح کنید شاید سوال بقیه هم باشه و جواب بگیرن یا نظرات دوستان دیگه رو هم ببینیم.

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان