خرید دوربین تا سقف ۱٫۲۰۰

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

 سلام خدمت دوستان عزیر عرض کنم خدمت شما که من میخوام اولین دوربین DSLR خودمو خریدری کنیم بیشتر برای عکاسی پرتره میخوام ولی نه به صورت حرفه ای حالا بین چند موذل گیر کردم نمیدونم برا دوربین هزینه کنم یا لنز نظر خودم روی این دو مودل هست D3100 nikon و ۱۲۰۰D canon 

4 پاسخ

این دو دوربین در یک سطح قرار دارن و تمایز خاصی با هم ندارن، شما اگر قصد عکاسی پرتره دارید باید به دنبال لنز مناسب بگردید دوربین مهم نیست مخصوصا اگر در این سطح دوربین انتخاب کنید.
مزیت دوربین ۱۲۰۰D رزولوشن بالاتر سنسور، حساسیت بالاتر سنسور، کیفیت بیشتر صفحه نمایش هست در مقابل مزیت D3100 قیمت پایین تر، نویز کمتر در حساسیت بالا ( البته بسیار ناچیز) و وجود تمیزکننده داخلی سنسور و عمر باتری بیشتر هست.

#1

خیلی ممنون از راهنمایت 
فقط یه چیزه دیگه این لنزه بکارم میاد ایا؟ 
Nikon 50mm F/1.8 AF D 
مثلا میشه باهاش علاوه بر پرتره از این جور عکس ها هم گرفت ؟
https://www.lenzak.com/photos/2013/August/splash-4-lenzak.jpg

#2

اخ شرمنده یادم رفت نظرتون درباره این مدل چیه؟
Nikon Coolpix P600

#3

این دوربین یک دوربین سوپر زوم هست و برای عکاسی پرتره پیشنهاد نمی شه ضمن این که قابلیت تعویض لنز رو هم نداره بهتره بهش فکر نکنید.
لنزی که معرفی کردید لنز بدی نیست اما زیاد هم خوب نیست و لرزشگیر تصویر نداره اما برای شروع می تونه خوب باشه، میشه باهاش اون عکس رو هم گرفت به راحتی فقط کافیه سرعت شاتر رو بالا ببرید و از یک نور یا فلش اکسترنال برای روشن کردن پس زمینه استفاده کنید تا دقیقا همین نتیجه رو بگیرید.

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان