خرید دوربین

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

 باسلام من تو عکاسی یه آماتور محسوب میشم اما قصددارم به صورت حرفه ای کارم رو شروع کنم دررابطه باقیمت میتونم بگم بیشتر برای من مهمه که یک بار هزینه کنم نه که هی دوربین عوض کنم حتی حاضرم قیمت بیشتری بپردازم البته کار من عکاسی نیست و به عکاسی علاقه مندم

2 پاسخ

nikon d750

#1

نگفتید چقدر می تونید هزینه کنید چون همه چیز به توانایی مالی شما بستگی داره و هیچ پیشنهادی نمیشه داد، اگر بودجه ی شما نا محدوده پیشنهاد می کنم Nikon D750 یا Canon 7D Mark II بخرید اما اگر بودجه محدود تری دارید Canon 70D یا باز در قیمت پایین تر Nikon D5300 دوربین های خوبی هستن.
اما توجه داشته باشید که اهمیت لنز کمتر از دوربین نیست و اگر علاقه و هدف جدی در عکاسی دارید دست کم ۵ میلیون برای لنز باید در نظر بگیرید، ضمن این که یک لنز خیلی خوب با یک دوربین معمولی نتیجه ی بسیار بهتری میده تا یک دوربین گرون و یک لنز معمولی، پس همه ی پولتون رو برای بدنه ی دوربین نذارید. اگر مایل بودید نهایت هزینه رو بگید تا بهتر بشه راهنمایی کرد.

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان