خطای موقیعیت یابی در gps نیکون d5300

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

چند روزی میشه یک دستگاه دوربین d5300 خریداری کردم ولی متاسفانه داده های مکانیابی که ثبت میکنه با اصلا درست نیست. (اختلاف ۲۰-۲۵ کیلومتری)
مثلا من داخل دولت آباد شهرری عکاسی می کنم فرودگاه امام خمینی نشون می ده. همینطور از بازار تهران هم امتحان کردم بازم تقریبا همونجا رو نشون می ده!!!
البته gps  آپدیت هم کردم اما قایده نداشت. حتی به نمایندگی هم مراجعه کردم هیچکس نمی دونست، از چندتا فروشگاه هم سوال کردم بازم چیزی دستگیرم نشد. اکثرا فقط می گن داخل ایران همینطوریه.
می خواستم بدونم دوستان عزیز تا حالا با این مشکل برخورد کردن؟
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

3 پاسخ

اگر GPS نتونه به ماهواره کانکت بشه ، آخرین موقعیت ثبت شده رو نشون میده

#1

با تشکر از توجه شما نسبت به پرسش بنده.
((خطای موقیعیت یابی در gps نیکون d5300))
متاسفانه باید عرض کنم منطقه ای که gps ثبت کرده (فرودگاه امام)،  بنده هیچ وقت اونجا نبودم که بخواد موقعیتشو نشون بده، حتی به شعاع کمتر از ۲۰ کیلومتر هم نزدیک نشدم.
از اونجایی که بیشتر توی طبیعت عکاسی می کنم، دوست دارم که مکان صحیح عکاسم ثبت بشه و از طرف دیگه می خوام بدونم دوربینم ایراد داره یا مشکل از جای دیگست!!؟

#2

سعی کنید توی یه محیط باز و بدون سقف و ساختمان بلند GPS دوربین رو تست کنید
اگر بازم کار نکرد مشکل میتونه سخت افزاری یا نرم افزاری باشه که در هر دوصورت مراجعه به نمایندگی کار معقول تریه تا این که خودتون دوربین رو دستکاری کنید

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان