درخواست کمک در خصوص فلاش

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

من مبتدی هستم. به نظر شما فلاش دسته دوم ۳۰۰ ژول برای استفاده خانگی مناسبه؟ فلاش اکسترنال بهتره؟ فلاش دسته دوم فرقی با نو داره یا خیر؟ 

2 پاسخ

دوست عزیز
برای استفاده خانگی کلاً خرید فلاش اکسترنال توصیه نمیشه و فلاشی که روی خود دوربین است عمدتاً انتظارات در عکاسی خانگی را برآورده می کند. اما اگر اصرار به خرید فلاش داشته باشید بهتر است فلاش نو خریداری کنید. به دلیل اینکه فلاشهای کار کرده عموماً بخشی از عمر مفید خود را سپری کرده اند و ممکن است شما پس از چند شات با سوختن فلاش مواجه شوید پس بهتر است از فلاش نو استفاده کنید.
اگر سوالات بیشتری هم داشتید می توانید در انجمن تخصصی ایده آل دوربین با ما درمیان بگذارید تا در اولین فرصت توسط کارشناسان ایده آل پاسخ داده شود.
انجمن تخصصی ایده آل دوربین
ایده آل دوربین / سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین

#1

فلاش های استدیویی تجهزات مناسب تری برای شما هستند  از خرید فلاش دست دوم اجتناب فرمایید ،فلاش با گارانتی یکساله تعویض از شرکتی معتبر با قیمت مناسب تهیه فرمایید .
TKADAK.com

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان