دوربین ۷۲۰۰ یا ۷۵۰

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

مدت بیش از دو سال است از نیکون ۵۲۰۰ استفاده می کنم و علاقه زیادی به عکاسی دارم  و می خواهم  بخوبی ادامه بدهم ولی نه بصورت حرفه ای و جهت کسب درامد ، و می دانم اطلاعات و تجربه ام را زیادتر باید بکنم .بنظر شما کدام خرید  می تواند منطقی باشد ۷۲۰۰ یا d500 یا بطرف فول فریم و ۷۵۰نیکون بروم (با احتساب تفاوت هزینه خرید ).پیشا پیش از راهنمایی شما سپاسگزارم

3 پاسخ

سلام به شما دوست گرامی.
بی تعارف عرض کنم، فکر نکنم d500 براتون گزینه مناسبی باشه. چون هم قیمتش بالاست هم اینکه بیشتر برای استفاده های خاص مثل عکاسی ورزشی طراحی شده. البته اگه به عکاسی ورزشی علاقه دارید که داستان جور دیگه ایه. به نظر من اگه قصد خرید d500 رو دارید، با توجه به قیمتشون  d750 بهتره. D7200 هم خیلی خوبه اما باز مثل d5200 سنسور aps_c  داره. اگه امکانات براتون مهمه و خیلی هم نمی خواین هزینه کنید d7200 رو پیشنهاد میکنم. مگه اینکه بازهم تصمیم داشته باشید از سنسور کوچیک به فول فریم عبور کنید که متناسب با گزینه هایی که مدنظر دارید میشه d750. در کل با توجه به سابقه دوسال عکاسی، تجربه کافی در انتخاب دارید، فقط کمی نیازهاتون رو برای عکاسی بررسی کنید. پیروز باشید.

#1

متشکرم از راهنمایی شما  در پیشنهاد خرید d750. لطفا بفرمایید مناسبترین گزینه لنز برای d750  جهت منظره – طبیعت  کوهنوردی چی می تواند باشد .متشکرم

#2

سلامت باشید.
فکر کنم تو این جور مواقع یه لنز زوم بیشتر به کارتون بیاد. لنزی که زاویه واید تا تله داشته باشه. مثل ۲۸٫۳۰۰٫ البته خرید لنز رو میگذارم به عهده انتخاب و سلیقه خودتون. هرچند اگه با این دوربین یه لنز ۵۰mm f1.8 هم تهیه کنید، عملا یه لنز همه کاره با کیفیت فوق العاده خواهید داشت.

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان