راهنمایی خرید لنز

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

 سلام
من قصد خرید لنز دارم… به نظر شما یک لنز ۱۸-۲۰۰ بخرم ….یا یک لنز ۱۸-۱۳۵ به همراه یک لنز ۵۵-۲۵۰؟

3 پاسخ

سلام
بستگی به کیفیت ساخت و امکانات اون مثل موتور فوکوس و تثبیت کننده ی تصویر داره. سعی کنید از خرید لنز های ارزون اجتناب کنید چون پشیمون میشید. مدل کامل لنز ها رو هم اگر ذکر می کردید بهتر بود.

#1

سلام لنز ۵۵-۲۵۰ IS canon با ۱۸-۱۳۵ stm….یا این دو تا و یا یک لنز۱۸-۲۰۰…می دونید من عکاسی طبیعت میکنم لنز ۱۸-۲۰۰ یرای عکاسی طبیعت زیادی نور میده نمیشه از دیاف های پایینش استفاده کرد البته کیفیت عالی هم داره… الان دو به شکم که ۱۸-۲۰۰ رو بخرم یا اون دوتا رو

#2

اگر قصد زوم زیاد دارید باید مطمئن باشید که لنزی که تهیه می کنید تثبیت کننده ی تصویر داره (IS). لنز ۱۸-۱۳۵ کیفیت فوکوس بهتر و بی صدا تری داره اما بنده لنز ۱۸-۲۰۰ IS رو پیشنهاد میدم چراکه هم لنز خوبیه هم کارایی هردو لنز رو داره و احتیاجی نیست هزینه اضافه کنید و بجای اون میتونید یک لنز فوق واید یا فیش آی و یا ماکرو تهیه کنید و عکس های متفاوتی از طبیعت بگیرید، همینطور فیلتر ND و Polarizer هم بسیار مفید میتونه باشه.
“زیادی نور میده” رو نفهمیدم، شما با زیاد کردن سرعت شاتر و دیافراگم میتونید عبور نور رو محدود کنید این که مسئله ای نیست!

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان