سلام با بودجه حدود ۳ میلیون,خرید دوربین نو بهتره یا کارکرده.متشکر

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام,با بودجه حدود ۳ میلیون ,خرید دوربین نو بهتره یا کارکرده

5 پاسخ

با این پول خرید هر چیزی ممکنه، کاملا به شما و کاربردتون بستگی داره. سوال رو خیلی کلی پرسیدید!

#1

باز هم سلام,من من بیشتر به عکاسی منظره علاقه دارم و بیشتر با موبایل عکاسی میکنم و البته با دوربین canon sx 50 hs هم عکاسی کردم ولی قصد دارم دوربینی خریداری کنک که لنزش قابل تعویض باشه و عکاسی رو خیلی جدی تر دنبال کنم,میخوام بدونم که با پول  حدود ۳ میلیون آیا خرید یه dslr سطح پایین بهتره یا خرید یه دوربین پیشرفته تر اما کارکرده و اصلا میشه به دوربین و لنز کارکرده اعتماد کرد,چون من این مبلغ رو به سختی تهیه کردم و میخوام خریدی انجام بدم که بعدا پشیمون نشم.ممنون

#2

سلام،
والا خرید دوربین و لنز کارکرده به خود خریدار و شرایط جنس بستگی داره؛ یعنی کلا کسی هستید که با دوربین دست دوم مشکل داشته باشید یا نه. بنابراین اگه دوربین سالم بود و شما هم مشکل نداشته باشید انتخاب بدی نیست.
به نظرم یه دوربین سری ۵۰۰۰ نیکون مثل نیکون D5300 دوربین خوبی هست، که با لنز ۱۸-۱۴۰ حدود ۲۵۰۰ در میاد یا نمونه کنونش Canon 700D که با ۱۸-۱۳۵ STM همون حدود در میاد قیمتش (صد تومن کمتر).
اگه میخواید اصلا پشیمون نشید نو بخرید و مدل خیلی جدید نخرید. اگر عکاسی منظره میکنید حتما سه پایه خوب تهیه کنید.

#3

سلام آقا رضای عزیز, ممنون که پاسخ دادید و راهنمایی کردید

#4

شما باید به این سوال پاسخ بدید که آیا می تونید یک دوربین خوب و کم کارکرده نسبت به بقیه دست دوم ها رو تشخیص بدید یا اینکه یک آشنا دارید که بتونه یک دوربین تمیز براتون پیدا کنه. اگه این قابلیت رو دارید که توی دست دوم خریدن البته با توجه به اینکه پروسه زمانبری هست شک نکنید برای لنز هم همینطور. 

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان