شاتر بیسیم دوربین نیکونd3200

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام و احترام خدمت اساتید محترم؛آیا دوربین نیکونd3200قابلیت اتصال شاتر بیسیم رو داره؟ چگونه؟
متشکرم.

6 پاسخ

یک ریموت وایرلس بخرید

#1

من مثل اینکه منظورمو خوب نرسوندم یا مثل اینکه قصد شوخی با منو دارید من نحوه سینگ کردن شاتر با دوربینو پرسیدم اگر نمیتونید جواب بدید لطفا اسپم نفرستید متشکرم…

#2

سلام در مورد اینکه قابلیت اتصال بیسیم دارد سوال نمودید و جناب امیر پاسخ دادند اینکه منظور شما سینگ شاتر است  سوال دوم از نظر بنده میباشد و خدای نکرده کسی قصد شوخی ندارد با کسی سینگ اگه بمعنای هم ززمانی شاتر  بیسیم با درروبین منظور شما باشد که از اول مطرح می فرمودید اگه خیلی برات مهم است سایت گفتگوی عکاسی این سوال هم مطرح بکن  بنده با کانن کار میکنم  و تجربه نیکون ندارم  اگه سوالی که پرسیدی قانع کننده نبود ناراحت نشو و اینجا هرکس به اندازه تجربه ای که دارد سعی دارد به دیگران منتقل نماید و در آخر تقریباً %۸۰ ما از تجربه خودمان و دیگران یاد می گیرم بنده نه در کلاسی شرکت نموده ام و نه فرصت دارررررم . پیروز باشید.

#3

دوست عزیز جناب زلقی یکی از باسواد ترین های فنی تجهیزات عکاسی هست توصیه می کنم از تجربیاتشون اسفاده کنید . جواب سوال اول شما دقیقا همین ریموت وایرلس هست که به چند صورت موجوده یک  ماژول جدا باید تهیه بشه که از طریق وای فای به سیستم اندروید یا ای او اس متصل بشه  یا توسط دکلانشور کابلی تریگر بشه یا از طریق فرستنده مادون قرمز .

اما این که می فرمایید((من نحوه سینگ کردن شاتر با دوربینو پرسیدم)) یعنی چی ؟! شاتر مکانیزم ثبت نور بر روی سنسور هست و کلا شاتر با دوربین سینک هست . مگر اینکه نحوه تریگر شدن شاتر و عملکرد مکانیزم شاتر رو بخواید بدونید .

#4

شما لطف دارید جناب ترابیان
برادر یک اس ام اس به ما بده شمارتون رو گم کردیم
۰۹۳۷۲۳۹۳۹۹۸

#5

قبل از اینکه سوالتو جواب بدم اینه که هر کسی که سعی میکنه جواب سوالتو بده چه غلط چه درست سعی کن ازش ممنون باشی . جناب زلقی هم یکی از بهترین کاربرای لنزک هستن که به همه ابهامات و سوالات کاربران اماتور و حرفه ای پاسخ میدن و همه به حرف های ایشان اعتماد دارند . اما در جواب سوالات اینه که ریموت کنترل های نیکون از طریق هم سیم و هم وایلرس به دوربین وصل  میشن مخصوصا این دوربینی که خودت گفتی . و با ریموت کنترل میتونی سرعت شاتر رو از بالاترین و سریع ترین توان دوربینت تنظیم کنی تا ۱۰۰ الا ۱۲۰ ثانیه که تو دوربین این حالت وجود نداره فقط با ریموت کنترل میتونی این کار رو بکنی . در مورد سینک بودن ریموت بهت میگم که ریموت کنترل های نیکون یکی از بهترین ها در دنیا هستند و فقط ۰/۰۸ صدم ثانیه با عکسبرداری دوربین میتونن اختلاف داشته باشن . 
 

#6

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان