شروع با لنز پرایم ؟؟؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام خدمت دوستان 
بنده الان دوربین canon sx510 رو دارم و میخوام با تهیه ی دوربین d3200 نیکون وارد dslr ها بشم 
همه میگن کیت لنز ۱۸-۵۵ اصلا بدرد نمیخوره و …
به نظرتون همون اول دوربین d3200 رو با لنز ۵۰mm f/1.8D تهیه کنم یا همون لنز ۱۸-۵۵ رو بگیرم بعدا لنز پرایم رو بخرم؟

5 پاسخ

با سلام :  اصلاً این طوری هم که شما فکر می کنید نیست که لنز کیت دروبین بدرد نخور باشد اگر واقعاً تا این حد فاقد ارزش بود که خود شرکت  به بازار ارائه نمی داد البته به نظر من و چون بنده خودم تجربه استفاده از این لنز داشتم و هنوز هم بعضی وقت ها از این لنز استفاده می کنم می گم
بله درحد لنز حرفه ای نمی باشد ولی حداقل برای شما که تازه می خواهید اولین دی اس ال آر  را امتحان کنید خیلی خوب است وانشا الله بعد ها که تجربه ات زیاد شد خودت حساب کا ردستت می آید و تصمیم خودت در مورد لنز دلخواه خواهی گرفت خیلی از آتلیه داران می شناسم که سالهاست با همین لنزها کار می کنند و اصلاً در فکر تعویض لنز نیستند ولی بنده چند سالی با این لنز کیت دروبین کار کردم و چند سال بعد لنز دلخواه ام تهیه نمودم .

#1

خب، الان اگه خود شما میخواستید از نو دوباره دوربین بخرید ، باز هم همون لنز ۱۸-۵۵ رو میخریدید یا نه ، لنزی دلخواهتون رو میخریدید؟
 

#2

شما متوجه جواب بنده نشدید جواب من برای سوال شما کامل بود  من هم نظر خودم گفتم .

#3

سلام
شما اول مشخص کنید در چه سبکی از عکاسی میخواهید فعالیت کنید و ژانر مورد علاقتون چی هستش
اگر بیشتر به عکاسی خیابانی علاقه دارین لنز ۱۸- ۵۵ بیشتر به کارتون میاد (واید تا تله)

#4

دوست عزیز شما اس ال ار نگرفته در فکر لنز پرایم هستی ؟! اونم یه لنز سری دی روی بدنه بدون موتور فوکوس! فعلا با همان لنز ۱۸-۵۵ کار بکن و در باب لنزها مطالعه بفرما تا نیازهات رو بشناسی و خرید مناسبی داشته باشی

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان