عکاسی از جواهرات

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

در منزل میخام از جواهرات عکاسی کنم. تجهیزات پیشرفته استودیویی ندارم. با حداقل امکانات داخل منزل میخام از جواهرات عکاسی کنم.تو زمینه کاملا سفید. رنگ نور چطور باید باشه؟ از نور سفید استفاده کنم یا نور زرد رنگ؟
سوال دیگه ایکه دارم اینه که اگه زمینه های رنگی استفاده کنم چه رنگ زمینه ای برای جواهرات مناسبه و نحوه نورپردازی با چه رنگی باید باشه؟
 

3 پاسخ

دوست عزیز
برای عکاسی از طلا زمینه سیاه و برای جواهرات رنگی زمینه سفید استفاده نمایید.البته در هر حال بسته به رنگ کالای شما، نیاز به زمینه متضاد با کنتراست بیشتر نیاز دارید.مثلا برای یک سنگ سبز یا آبی ،رنگ گرم زمینه مثل قرمز مناسب به نظر میرسد.
موفق تر باشید.

#

از چه نوع نوری باید استفاده کنم. و چطور باید استفاده کنم.وسایل نورپردازی فقط چراغ مطالعه دارم…

#1

دوست عزیز
اگر قصد کار حرفه ای دارید، نیاز به ابزار حرفه ای هم دارید.اما اگر برای سرگرمی و فقط برای خودتان عکاسی میکنید، به لینک های زیر مراجعه نمایید.بدون داشتن تجهیزات گران قیمت هم میشود به نتایج قابل قبولی رسید.به دنبال نسخه خاصی از روش نور پردازی نباشید چون در هر شرایطی یک روش خاص نور پردازی لازم است.با یک چراغ مطالعه هم میشود عکس خوب گرفت.شاید اگر دو چراغ مطالعه داشته باشید عکس بهتری بگیرید. احتمالا به پارچه  یا کاغذ سفید برای مسدود کردن نور و نرم کردن نوراحتیاج دارید.انشالله  مطالعه لینک های زیر که از همین سایت میباشد مفید خواهد بود.
موفق تر باشید.

آموزش نورپردازی و عکاسی از حلقه های عروسی – ۴ روش راحت و منحصر به فرد


 

حقه عکاسی: هنگام رفتن برای عکاسی از مراسم عروسی بردن یک آیپد را فراموش نکنید

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان