عکاسی از کنسرت

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام خسته نباشید
من میخام یه دوربین با رنج قیمت مناسب بگیرم که هم در آتلیه و هم در کنسرت استفاده کنم لطفا چند مدل دوربین و لنز خوب بهم معرفی می کنید؟

1 پاسخ

درود عکاسی از کنسرت و عکاسی در اتلیه دو قضیه جدا از همه . در اتلیه شما نور و وقت به دلخواه دارید و به راحتی با ایزو ۱۰۰ عکاسی می کنید . لنز هم نیاز نیست گران خریداری شود و  لنزهای سطح متوسط جواب گوست چرا که اشکالات لنز به صورت نرم افزاری برطرف می گردند. نیازی به تعدد شات نیست و با چند شات به مقصود می رسیم پس یک دوربین معمولی اس ال ار و لنز معمولی برای اتلیه کافیست. در حالی که در تئاتر و کنسرت به دلیل نور کم و یا حرکات سریع و لحظات زیادی که تکرار نمی شوند باید از لنزهای دیاف باز و با کیفیت و دارای لرزش گیر استفاده کرد و سنسور دوربین باید توانایی حفظ اصالت تصویر در ایزوهای بالا رو داشته باشد . که معمولا فول فریمها به دلیل بزرگتر بودن سطح مقطعشان در ایزوهای بالا بهتر عمل می کنند . سرعت عکسبرداری پیاپی و سرعت حافظه نیز از فاکتورهای مهم هستند. پس اگر دوربین فول فریم با لنزی شارپ و قوی داشته باشید می توانید عکاسی خوبی در هر دو حالت انجام بدهید اما اگر دوربین و لنز ضعیف باشند در اتلیه موفقتر عمل می کنید. به همین جهت پیشنهاد تجهیزات عکاسی به سقف بودجه شما بستگی دارد .

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان