لنزهای آینه ای سامیانگ

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام
 
احتراماً از دوستان عزیز سوال داشتم
می خواستم بدون اون دسته از دوستانی که تجربه کار کردن با لنز های سری Samyang Reflex نظر بدهند که کیفیت عکس های گرفته شده با این لنزها قابل قبول هست بر روی بدنه کراپ دار یا خیر؟ با توجه به اینکه این لنزها ارزان قیمت هستند می توانند گزینه مناسبی جهت جایگزین کردن با لنزهای زوم با قیمت بالاتر مثلا ۱۵۰-۵۰۰ زیگما یا ۷۰-۲۰۰ و ۷۰-۳۰۰ نیکون باشند یا خیر؟ بدنه دوربین بنده نیکون D7100 هستش و به دنبال یک لنز سوپر زوم با کیفیت مناسب و ارزان قیمت هستم
با تشکر.

2 پاسخ

سلام  میتونید از این سایت برای مقایسه استفاده کنید https://www.dpreview.com/products/lenses

#1

دوست عزیز
 از لنز های آینه ای سامیانگ انتظار شارپنس و کیفیت بالا نداشته باشید.من یک لنز ۸۰۰ م م سامیانگ داشتم . اولا لرزش گیر ندارند پس فقط در شرایط نوری خیلی عالی میتوانید از آن عکس های نسبتا قابل قبول به دست آورید.حلقه فکوس لنز من خیلی سفت بود و نمی شد به سرعت فکوس را تغییر داد پس برای حیات وحش مناسب نیست اما احتمالا برای نجوم خوب است. لنز من قادر نبود تمام کره ماه را فکوس کند یا اطراف ماه فکوس بود یا داخل ماه.یعنی حتی در این فاصله هم فکوس بینهایت نداشت. اما ۵۰۰ م م کمی بهتر است. دیاف بازتری دارد و فکوس نرمتری هم دارد.به نظر من فقط برای سرگرمی خیلی خوب است.
موفق تر باشید!

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان