لنز مناسب برای اتلیه

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام و خسته نباشید
ممنون از مطالب مفیدتون
میخاستم ببینم برای عکاسی از کودک، عروس و داماد و عکس های اسپورت چه در محیط باز چه در محیط بسته چه لنزهایی مقرون به صرفه تر هست.

3 پاسخ

لنزهای ۱۸-۱۴۰ و یا ۱۸-۱۳۵ مناسبه

#1

سلام

لنزهای کیت مثل ۱۴۰-۱۸ کیفیت بالایی ندارن و از سری لنزهای معمولی بشمار میان ,مخصوصا چون دریچه دیافراگم بازی ندارن در نور کم مشکل ساز میشن و هر قدرعکاس فوکال بالاتری رو استفاده کنه اف استاپ بسته تری رو در اختیار عکاس قرار میدن که در نور کم مشکل رو چند برابر میکنه

لنزهای پرایم ,لنزهای با کیفیتی هستند که بخاطر اپرچر بازی که دارن عملکرد بهتری در نور کم ارائه میدن و قیمت مناسبی دارن

از لنزهای تله با اف استاپ ۲/۸ هم میشه استفاده کرد مخصوصا اگه این لنزها از برند اصلی انتخاب بشن که البته قیمت بالایی دارن

#2

غلامرضای عزیز
تو آتلیه که نور قابل کنترله و فضا محدود هست به نظرم لنز پرایم و تله خیلی کاربردی نداشته باشند، بخصوص اگر فضا کوچیک باشه و دوربین شما کراپ باشه و یا بخواهید با فتوشاپ زمینه عکس ها را عوض کنید.
اگه این شرایطو دارین لنز کیت برای شما مناسبترن
ولی اگر در فضای باز مثل باغ و یا تالار عکاسی میخواهید بکنید و یا خونه که نور کم هست لنز های که آقا غلامرضای عزیز گفتن مناسبه.  

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان