لنز ۵۰mm کنون f 1.8 stm روی ۶۵۰d نصب میشه؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام دوستان.جایی خوندم که لنز هایی مثل canon50mm f 1.8 stm برای دوربینای فول فریمه  فقط.من بدنه ۶۵۰d دارم و به این لنز به خاطر محدوده دیافش برای عکاسی پرتره و عکاسی در شب علاقهمند شدم.لطف کنید راهنمایی کنید که این لنز به بدنه ۶۵۰d میخوره و اگه نه یک لنز با همین قیمت پایین و دیاف باز معرفی کنین .ممنون

3 پاسخ

سلام خدمت شما دوست گرامی کلا تمام لنزهای ef کانن بر روی دوربیینهای کراپ دار این کمپانی نصب میشود فقط لنز فول فریم تغییر فوکال میده ۵۰مم ضرب در ۱٫۶ میشود در حقیقت لنز شما به ۸۰ مم تغییر میکند من بر روی ۶۰۰ ئر حال استفاده هستم و کیفیت خوبی هم دارد 

#1

سلام من این لنز رو برای دوربین ۷۰۰D خریداری کردم و ۲ ماه میشه ازش استفاده می کنم. شما می تونید برای دوربین  ۶۵۰d خودتون هم از این لنز استفاده کنید. واقعا لنز خوب و مقرون به صرفه ای هست. 

#2

سلام دوست عزیز، در پاسخ سؤالتان باید بگوییم بله مانت این لنز به دوربین Canon 650D سازگار است.
در صورتی که سوالاتی بیشتری نیز داشتید در انجمن تخصصی ایده آل با کارشناسان ایده آل مطرح کنید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند.
انجمن تخصصی ایده آل دوربین
ایده آل دوربین / سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان